Auto Plus Magazine

  • Հայ

ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ

ՄԱՍ 6. ՀՈԳՆԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

12 Ապրիլ 2013

6.Մեքենայի անվտանգության համակարգերը թույլ են տալիս ինձ վարել հոգնած վիճակում, քանի որ դրանց առկայությունը նվազեցնում է բախման հավանականությունը Սխալ է. Վարորդի հոգնածությունը և գլխապտույտը նվազեցնում են անվտանգության նորագույն համակարգի արդյունավետությունը և վտանգում են վարորդի և երթևեկության այլ մասնակիցների առողջությունը:

ՄԱՍ 5. ԱՆՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ

08 Ապրիլ 2013

5.Անվտանգության համակարգերը թույլ է տալիս ինձ ավելի անուշադիր լինել մեքենա վարելու ժամանակ: Սխալ է. Մեքենա վարելը վարորդից բավական մտավոր աշխատանք է պահանջում: Նույնիսկ, եթե մեքենան ամալրված է անվտանգության համակարգերով, գործողությունները, որոնք շեղում են վարորդի ուշադրությունը եղանակային և ճանապարհային պայմաններից ,ավելացնում են բախման հավանականությունը:

ՄԱՍ 4. ԱՄՐԱԳՈՏԻՆԵՐ

29 Մարտ 2013

4. Մեքենայի անվտանգության համակարգերը պաշտպանում է են վարորդին և երթևեկության այլ մասնակիցներին, այդ պատճառով անհրաժեշտ չէ ամրագոտի օգտագործել: Սխալ է. Ամրագոտիները շատ արդյունավետ միջոց են հանդիսանում, և դրանց շնորհիվ վարորդն ու երթևեկության այլ մասնակիցները կարող են խուսափել լուրջ վնասվածքներից, որոնք կարելի է ստանալ մեքենան արագ կանգնեցնելու կամ բախման ժամանակ: Ամրագոտիները դեռևս ամենաարդյունավետ միջոցն են բախման ժամանակ վարորդին և երթևեկության այլ մասնակիցներին պաշտպանելու համար:

ՄԱՍ 3. ՏԱՐԱԾՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ

14 Մարտ 2013

3.Մեքենայի անվտանգության համակարգերը թույլ են տալիս ինձ երթևեկել առանց առջևից ընթացող մեքենայից տարածություն պահելու Սխալ է. Առանց առջևից ընթացող մեքենայից տարածություն պահելու վարելը կամ մեքենաների միջև փոքր տարածության պահպանումը մեծացնում է վթարների ռիսկը թե վարորդի և թե երթևեկության այլ մասնակիցների համար:

ՄԱՍ 2. ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ

20 Փետրվար 2013

Ձեր ուշադրությանն ենք ներկայացնում անվտանգ երթևեկությանը նվիրված մեր նյութի երկրորդ մասը:

Copyright © 2024 autoplus.am Հետևեք մեզ Twitter Facebook Google + Instagram
Website designed and developed by e-Works Web Design Studio