ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ԲԱՀՐԵՅՆՅԱՆ ԿՐՔԵՐ
22 Ապրիլ 2013
Անցած շաբաթավերջին կայացավ Ֆորմուլա 1 2013թ առաջնության չորրոդ մրցափուլը` Բահրեյնի Գրան-Պրին: Ապրիլի 19-ից 22-ը տասներկու թիմերի մրցարշավորդները որոշում էին`ով է նրանցից ուժեղագույնն այս պահին, ինչպես նաև փորձում էին մատնանշել ուժերի դասավորվածությունը Եվրոպա վերադառնալուց առաջ:
Արդեն ուրբաթ օրվա
ազատ մեկնարկներից հետո պարզ դարձավ, որ շոգ եղանակն ու աբրազիվ ասֆալտը, մրցուղու
յուրահատուկ կառուցվածքի հետ համադրվելով, լուրջ փորձության կենթարկեն առաջին հերթին
մեքենաների հետևի անվադողերը: Թիմերը պայքարում էին ոչ միայն միմիանց դեմ, այլ առաջին
հերթին` մրցուղու և շասսիների: Շանհայից
հետո մի բանը մնաց անփոփոխ` Mercedes-ի
բարձր արագությունը: Այս անգամ
մրցակցությունից դուրս էր նիկո Ռոսբերգը, ով նվաճեց իր կարյերայի երկրորդ փոուլը, որը
նաև երկրորդն էր անընդմեջ "Արծաթյան նետերի”
համար: Երկու Mercedes-ների պայքարին միջամտեցին, ինչպես և սպասվում
էր, Սեբասթիան Ֆեթելն ու Ֆերնանդո Ալոնսոն, որոնք համապատասխանաբար գրավեցին արձանագրության
երկրորդ և երրորդ տողերը, իսկ չորրորդը որոկավորված Լյուիս Հեմիլթոնն արդյունքում մեկնարկեց
իններորդը փոխանցումատուփի ոչ պլանային փոխարինման համար ստացած տուգանքի հետևանքով:
Լավագույն տասնյակի մեջ էին նաև Force India թիմի մրցարշավորդներն ամբողջ կազմով, ինչպես նաև Ռայկկոնենը Lotus-ից
և Բաթոնը McLaren-ից:
Մեկնարկն իրական աղետի
վերածվեց Ադրիան Սութիլի համար, ով մրցակցի հետ բախման արդյունքում ստիպված էր արդեն
իսկ երկրորդ շրջանին այցելել բոքսեր և այդպիսով դուրս մնալ հետագա պայքարից: Հակառակը`
շատ վստահ մեկնարկեցին Ֆեթելն ու Ալոնսոն, ովեքեր բավականին հեշտ շրջանցեցին Ռոսբերգին:
Չորրորդ
տեղ դուրս եկավ Force India-ի
երկրորդ ներկայացուցիչ` Փոլ դի Ռեստան: Զգալիորեն
առաջխաղացում աևձանագրեց նաև Սերխիո Պերեսը. Արդյունքում արդեն հինգերորդ
շրջանին McLaren-ի երկու մրցարշավորդներն էլ իրական պայքարում
գերազանցում էին երկու Lotus-ներին: Սակայն հենց այդ պահին էր, որ ցավալի անախորշության պատճառով տուժեց
Ալոնսոն. Երկու շրջան անընդմեջ շարքից դուրս էր գալիս նրա Ferrari-ի
հետևի հակաթևի կառավարելի տարրը, և իսպանացին ստիպված էր երկու անգամ այցելել մեխանիկներին`
այդ անսարքությունը վերացնելու համար: Չբերեց
նաև նրա թիմակից` Ֆելիպե Մասայի բախտը, ում մեքենայի վրա արագորեն քայքայվում էին անվադողերը,
ինչը թույլ չտվեց բրազիլացուն իրական պայքար մղել միավորների համար: Եզրգաիծը հատելուց
հետո անվադողերի հետ կապված խնդիրներից էին բողոքում նաև Mercedes-ի երկու ներկայացուցիչները, որոնք նման պայմաններում
ստիպված էին պայքար մղել առաջին տասնյակի վերջում:
Բահրեյնյան մրցափուլի զարդերից մեկը կարելի է համարել Պերեսի և Բաթոնի պայքարը վեցերորդ տեղի համար: Մեքսիկացին փորփում էր գրոհել թիմակցին` երբեմն դուրս գա;լով կաննոներից: Մի քանի շրջանի ընթացքում McLaren-ի մրցարշավորդները փոխանակում էին դիրքերը, մի պահ նույնիսկ Պերեսը առջևի հակաթևով բաղվեց Բաթոնի բոլիդի անիվին, և միայն բախտի բերմամբ երկուսն էլ դուրս չմնացին պայքարից: Պերեսը, կարծես, հետևում էր թիմի ղեկավարության քննադատությանը` մրցուղում ցուցադրվող ոչ բավարար ագրեսիվության համար, և որոշել էր ինքնադրսևորվել թիմակցի հետ մրցապայքարում: Տվյալ դեպքում նման մարտավարությունը թույլ տվեց մեքսիկացուն ցուցադրել այս մրցաշրջանի լավագույն արդյունքը` 6-րդ տեղ, իսկ Բաթոնն էլ ստիպված եղավ ավելորդ անգամ փոխարինել անվադողերն, ինչի հետևանքով բավարարվեց տասերորդ տեղի ահամար տրվող մեկ միավորով:
Իսկ այդ ընթացքում Սեբասթիան Ֆեթելը շրջանը շրջանի հետևից ավելացնում էր իր առավելությունը մրցակիցների նկատմամբ` թույլ չտալով նույնիսկ կասկածել յաս մրցափուլում իր հաղթանակի առումով: Կատարյալ կառավարումը թույլ տվեց գերմանացի աշխարհի եռակի չեմպիոնին տոնել մրցաշրջանի երկրորդ հաղթանակը: Մարտավարական փայլուն լուծումներով աչքի ընկան այս անգամ Lotus-ի հրմանատարական կամրջակում: Տարատեսակ մարատավարություն ընտրելով Կիմի Ռայկկոնենի և Ռոման Գրոշանի համար` թիմը հասավ գրեթե իդեալական արդյունքի. երկու մրցարշավորդներն էլ բարձրացան պատվո պատվանդան, այդ էլ այն դեպքում, երբ ֆրանսիացին մեկ փիթ-ստոպ ավել էր կատարել և վերձին շրաջանենրին կարողացավ երրորդ տեղի համար մղվող պայքարում շրջանցել Փոլ դի Ռեստային: Mercedes-ը ներկայացնող Հեմիլթոնն ու Ռոսբերգ գրավեցին համապատասխանաբար հինգերոդ և իններորդ տեղերը: Ֆերնանդո Ալոնսոն ընդամնեը ութերորդն էր:
Բահրեյնի մրցափուլից հետո Սեբասթիան Ֆեթելն ու Red Bull-ը, հավաքելկով համապատասխանաբար 77 և 109 միավորներ, ապրապնդեցին իրենց առաջատարական դիրքերը թե անհատական, թե թիմային հաշվարկում, իսկ Ռայկկոնենն ու Lotus-ը լրջորեն մատնանշեցին իրենց այս մրցաշրջանում հաղթելու հավակնությունը:
Այսպիսով առաջնությունը երեք շաբաթով դադար վերցրեց և վերադառնում է Եվրոպա: Հաջորդ Գրան-Պրին տեղի կունենա Իսպանիայում` մայիսի 12-ին: