ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՏՈՅՈՏԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ԱՆԳԱՄ ԺՆԵՎՈՒՄ ԿՆԵՐԿԱՅԱՑՆԻ FT-86 Open ԿՈՆՑԵՊՏԸ
04 Մարտ 2013
Մեքենայի արտաքին չափսերը համահունչ են կուպեի
չափսերին (երկարությունը` 4240 մմ, լայնությունը` 1750 մմ, բարձրությունը`1270 մմ),
իսկ ֆիքսված կոշտ տանիքը փոխարինվել է բազմաշերտ գործվածքից ծածկով, որն ունի նաև հետևի
ապակի: Սրահը լուծված է նույն 2+2 ձևաչափով, իսկ տանիքը բացվելուց հետո տեղավորվում
է հետևի նստարանների հետնամասում` առանց բեռնավորման հնարավորությունները նվազեցնելու:
Ցուցադրվող մեքենան իրագործված է Toyota
Boshoku Milan Design (TBMD) ընկերության կողմից նախագծված և Իտալիայի հյուսիսային
մայրաքաղաք, համաշխարհային նորաձևության ու դիզայնի կենտրոն հանդիսացող ` Միլանի շունչն
ու մթնոլորոտն արտահայտող փայլուն մաքուր սպիտակ ու ծովային կապույտի համադրությամբ:
Թափքը լուծված է սպիտակ գույնով, որը համադրվում է տանիքի կապույտի հետ: Սրահում ծակոտկեն
սպիտակ կաշին գունավորված է ծովային կապույտով իրականացված ներդիրներով ու ոսկեգույն
գծակարերով:
FT-86 Open կոնցեպտում կիրառվել են նույն հենահարթակն
ու փոխանցումատուփն, ինչը և GT86 մոդելի համար: Մեքենան աշխատում է մթնոլորտային, հորիզոնական
1998 խսմ ծավալով չորս գլաներով շարժիչով: Տոյոտայի կողմից մշակված D-4S անմիջական
ներարկման տեխնոլոգիայով համալրված այս ագրեգատը տեղադրված է սովորականից ցածր, ինչը
թույլ է տվել իջեցնել նաև մեքենայի ընդհանուր ծանրության կենտրոնը: Ինչպես և կուպեն
ռոդթերը նույնպես աչքի է ընկնում հետևի քարշակմամբ, կառավարվում է վեցաստիճան մեխանիկական
կամ ավտոմատ փոխանցումատուփերի միջոցով: Ի դեպ ավտոմատ փոխանցումատուփն առանձնանում
է փոփոխության աշխարհում ամենաարագ ցուցնիշով` երկու տասներորդական վայրկյան:
GT86 սպորտային կուպեի նման կոնցեպտը համալրված
է ՄքՖերսոն առջևի և կրկնակի երկայնակի լծակներով հետևի կախոցներով, ինչն ապահովում
է անմիաջական կառավարելիության զգացողություն, վարկենական արձագանք և վերահսկողության
բարձր մակարդակ: Ղեկի էլեկտրաուժեղացուցիչը աչքի է ընկնում 13.1:1 համասնությամբ, ինչը
բնորոշ է մրցարշավային մեքենաներին, իսկ լայն հովացվող սկավառակային արգելակները թույլ
են տալիս մշտապես պահպանել մեքենայի կառավարելիությունը:
Toyota-ն մատնանշել է մի քանի ոլորտներ, ոորնք
դեռևս կարիք ունեն կատարելագործման կարիք, որպեսզի գնահատւվի կաբրիոլետի դիզայնի ազդեցությունը
մեքենայի արդյունավետության, բալանսի, քաշի և աերոդինամիկայի վրա: Սակայն, GT86-ի որոշ
բնութագրեր,օրինակ, առանց կանգնակների դռները վկայում են, որ այն նախագծվել է արդեն
իսկ հետագայում կաբրիոլետի վերածվելու մտքով, ինչը նշանակում է, որ կոշտ տանիքի հեռացումը
այնքան էլ մեծ ազդեցություն չի ունենա թափքի ամրության վրա: Այնումանայնիվ որոշ քայլեր
ձեռնարկվել են, օրինակ, ուժեղացվել են դռների փականները:
GT86-ն ունի քաշի գրեթե կատարյալ բաշխում մեքենայի
առաջնամասի և հետնամասի միջև (53:47 համամասնությամբ) և 460 մմ ծանրության կենտրոն,
ինչի շնորհիվ մեքենան կատարյալ կերպ արձաֆանքում է ղեկի շարժումներին, արագացմանն ու
արգելակմանը: Սակայն քանի որ գործվածից տանիքի կիրառումն էլ ավելի է իջեցնում ծանրության
կենտրոնը` կուպեի բալանսի որոշակի ճշգրտման կարիք է առաջանում:
GT86 զանգվածը կազմում է 1257 կգ, ինչը կարևոր
է արդյունավետության համար, եթե օրինակ մեքենան համալրված է համեմատաբար ոչ այնքան
հզոր շարժիչով: Եթե Toyota-ն որոշի հետագա զարգացում հաղորդել այս նախագծին, ապա ակնհայտ
է, որ հիմնական ուժերը պետք կլինի կենտրոնացնել մեքենայի ընթացային որակները քաշից
անկախ զարգացնելու ուղղությամբ: