Auto Plus Magazine

  • Հայ

ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

PEUGEOT 2008` ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՔԱՂԱՔԱՅԻՆ ՔՐՈՍՈՎԵՐ ՊԵԺՈՅԻՑ:
09 Մարտ 2013

Ֆրանսիական աառաջատար ավտոարտադրողներից մեկը Ժնևում ներկայացրեց 2008 կոմպակտ քաղաքային քրոսովերի սերիական տարբերակը, որն ստեղծվել է 208 մոդելի հիման վրա: Ժամանակակից ոճի, հստակ ու արդյունավետ շարժիչների, բազմաֆունկցիոնալ սրահի համադրությունը դարձնում է այս մեքենան հիանալի լրացում ապրանքանշանի մոդելային շարքի համար:

Ինչպես նշում են  մոդելի ստեղծողները 2008-ը հանդիսանում է Peugeot ընկերության աճող շուկայում նոր դիրքավորման արտացոլումը և ազդնաշանում է կոմպակտ քրոսովերների գերմրցակցային սեգմենտ մուտք գործելու մասին: Պատահական չէ, որ սա ռաջաին մոդելն է, որընախագծվել և զարգացել է միաժամանակ Եվրոպայում, Չինաստանում և Լատիանաան Ամերիկայում, որոնք կոչված են դառնալ այս մեքենայի հիմնական շուկան: Եվրոպայի համար մեքենաների արտադրությունը կծավալվի ֆրանսիական Մյուլուզ քաղաքում:

Ինչպես հույս ունեն Peugeot-ում, նոր մոդելը նոր ստանդարտներ կներմուծի B սեգմենտի մեջ` միավորելով երկու այլ մոդելների վրա արդեն իսկ փորձարկված լուծումները: Որպես կոմպակտ քրոսովեր այն ժառանգել է 3008 մոդելի դիզայնի տարրերն ու արտաճանապարհային որոշ տեխնոլոգիաներ, իսկ ժամանակակից օպցիաներն ու շարժիչները բաժին են հասել նոր 208-ից:

Ըստ նախատեսվածի մեքենայի հիմնական գնորդները կլինեն երիտասարդ քաղաքային բնակիչներ, որոնք սիրում են քաղաքի տարերքը, սակայն առիթը բաց չեն թողնում նաև մեկենլ ճանապարհորդությունների:

"2008 մոդելի ստեղծումն իսկական մեծ մարտահրավեր էր, սակայն մենք առաջնորդվել ենք այն մեքենայի հստակ գաղափարով, որը կուզենայինք առաջարկել մեր գնորդներին: Արդեն ավղ շրջանում նախագծված արատքին ոճը գրեթե անփոփոխ մնաց մինչև վերջ: Առաջին իսկ գծագրերը հոյակապ էին”- կիսվում է իր նտորումներով Էրիկ Դեժուն` մոդելի զարգացման մենեջերը:

Երկարությամբ  4.16 մ և լայնությամբ  1.74 մ Peugeot 2008-ը միավորում է SUV մեքենաների հզորությունն ու ֆունկցիոնալությունը և սովորական սեդանների պրակտիկությունն ու հարմարավետությունը: Արդյունքում մեքենան իրեն հիանալի է զգում և դրսևորում թե քաղաքում, քե քաղաքից դուրս:

Նոր մոդելի արտաքինը շատ առումներով նման է 208-ին: Մեկ կտորից իրականացված ռադիատորի լողացող վանդակաճաղն ստեղծում է հզոր ու գերիշխող արտաքին: Առջևի տպավորիչ լուսարձակները` LED լամպերով, լրացնում են առաջնամասի ոճը: Կողքից ավտոմեքենան ունի էլեգանտ ուրվագիծ, որն ընդգծվում է տանիքի ոչ միայն գեղեցիկ այլև պրակտիկ ռեյլինգներով: Ի լարցումն վարորդի բարձր նստադիրքի 2008-ն ունի ևս մի քանի տպավորիչ առնաձնահատկություններ` ոճային թեթևաձույլ անվահեծեր, սև բամպեր և թափքի պանելներ, պողպատյա պանելներ առջևում և հետևում, քրոմապատ կողային մոլդինգներ և այլն:

ՖՈՒՆԿՑԻՈՆԱԼՈՒԹՅՈՒՆ

Peugeot 2008-ի ինտերյերը վարորդին և ուղևորներին առաջարկում է ընդարձակ և ֆունկցիոնալ սրահ, ավոիացիոն ոճով իրականացված սարքավորումների վահանակ և մեխանիկական արգելակ: Օդակլանիչների, կայանման արգելակի ու փոխանցումատուփի լծակների, ղեկի ու սենսորային էկրանի շրջանակի քրոմապատ լրամշակումները լրացուցիչ շքեղություն են հաղորդում սրահին, ինչը բնորոշ է պրեմիում դասի մեքենաներին:  

60:40 համամասնությամբ ծալվող հետևի նստատեղերը թույլ են տալիս բեռնախցիկի ծավալը հասցնել մինչև 1194 լ., որոնցից 22-ը բաժին են ընկնում ստորհատակյա պահոցին: Նստատեղերը ծալելու համար բավարար է սեղմել թիկնակի հետնամասում առկա կոճակը:.

ԲԵռնախցիկն էլ ավելի մեծ է թվում զուտ մեքենայի կոմպակտ չափսերի համեմատ: Հատակոին, ողջ երկայնքով ամրացված են հինգ ուղղորդիչներ: Վեց քրոմապատ կեռմաններն ու կողային ցանցերը թույլ են տալիս հուսալիորեն ամրացնել ուղեբեռը:

 

ԸՆԹԱՑԱՅԻՆ ՈՐԱԿՆԵՐ ԵՎ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ

Grip Control նոր համակարգը, որը փորձարկվել էր նաև 3008 մոդելի վրա, առաջարկվում է նաև 2008-ի համար: Peugeot 3008-ի հաջողության շնորհիվ  ֆրանսիացիները զգալի առաջընթաց ապրեցին քրոսովերների ստեղծման հարցում, ինչն առիթ դարձավ 2008-ի ստեղծման համար:

PSA Group-ի կողմից պատենտավորված Grip Control համակարգի առավելություններից մեկն էլ ճանապարհի հետ կցորդման որակի բարելավումն է` մանավանդ վատռ եղանակային ու ճանապարհային պայմաններում: Այն ադապտացվում է ցանկացած ծածկույթի` ազդելով առջևի անիվների աշխատանքի վրա: Վարորդը կարող է ընտրել համապատասխան ընթացային ռեժիմը կենտրոնական բարձակի վրա տեղադրված կոճակի ընդամենը մեկ սեղմումով: Առաջարկվող տարբերակների թվում են Standard, Snow, Off-Road, Sand և ESP Off ռեժիմները:

Մանևրումն ու կայանումը հեշտացնելու համար առաջարկվում է Park Assist համակարգը, որը չափում է ուլտրաձայնի միջոցով տարածությունը և ավտոմատ կերպ կարգավորում մեքենայի կառավարումը: Վարորդին մնում է միայն հետևել մեքենայի ուղղությանը, արգելակներին ու կցորդմանը` բոլոր բարդ պրոցեսները վստահելով Park Assist համակարգին:

Ինչպես և կարելի էր ակնկալել անվտանգության լւոծումները 2008 մոդելի համար իրականացված են ամենաբարձր մակարդակով: Մեծ սենսորային էկրանի առկայությունը թույլ է տալիս վարորդին չշեղվել ճանապարհից:  Արդեն իսկ ստանդարտ համալրմամբ առաջարկվում է կրուիզ-կոնտրոլը` արագության սահմանափակիչով, ինչպես նաև անվտնագության վեց բարձիկիներ` երկու առջևի, երկու կողային և երկու վարագուրաձև: Բոլոր Peugeot 2008 մեքենաները որպես ստանդարտ համալրված են ASR, CDS, EBA և EBFD համակարգերով, իսկ հետևի նստատեղերին  առկա են մանկական բազմոցների Isofix ամրաններ:

 

ՇԱՐԺԻՉՆԵՐ

Опыт и инновации PSA Group ընկերության փորձն ու նորարարական մոտեցումները թույլ են տվել նոր 2008 մոդելի համար սահմանել նոր չափորոշիչներ`խնայողության, բահնապահպանության ու արդյունավետության առումով: Peugeot 2008-ն առաջարկվում է դիզելային և բենզինային շարժիչների լայն ընտրությամբ:

Peugeot 2008-ի բենզինային շարժիչները.

1.2 լ. e-VTi 82 ձ/ու  Stop&Start                             99 գ/կմ

1.2 լ. e-VTi 82 ձ/ու                                                114 գ/կմ

1.2 լ.  e-THP  110 ձ/ու  Stop&Start                     104 գ/կմ

1.6 լ. VT i 120 ձ/ու                                                  135 գ/կմ

1.2 լ. e-THP 130 ձ/ու Stop&Start                         109 գ/կմ

 

Peugeot 2008-ի դիզելային շարժիչները.

1.4 լ. HDi FAP 68 ձ/ու                                                  104 գ/կմ

1.6 լ. e-HDi FAP 92 ձ/ու                                                 98 գ/կմ

1.6լ. e-HDi FAP 92 ձ/ու                                               103 գ/կմ

1.6 լ. e-HDi FAP 115 ձ/ու                                               106 գ/կմ

Մի քանի ամիս անց շարժիչների շարքը կահամալրվի ևս երկու բենզինային տուրբո տարբերակներով` 1.2  լ.  e-THP  110 գ/կմ и 1.2  լ.  e-THP  130 գ/կմ:

ԱՔՍԵՍՈՒԱՐՆԵՐ ԵՎ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆԱՑՈՒՄ

Աքսեսուարների լայն ընտրությունը` ոգեշնչված կոնցեպտի թեմաներով, Peugeot 2008-ի տերերին թույլ կտան անհատականացնել մեքենայի թե ինտերյերը, թե էքստերյերը: Թափքի վերդիրները, տանիքի ռեյլինգներն, առջևի վանդակաճաղը, դեկորատիվ պանելները, կնետրոնական բարձակը, սարքավորումների վահանակը` այս ամենը ենթակա է մոդերնիզացման:

Քրոսովերի բնութագրերը կարելի է լավագույն ընդգծել 15, 16 և 17 դյույմ անկյունագծով անվահեծերը:

Հայկական շուկայում այս քրոսովերի հայտնվելու վերաբերյալ կարելի է տեղեկանալ Հայաստանում Peugeot-ի պաշտոնական ներկայացուցիչ` "Կարկոմավտո” ընկերությունից:



Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ,տեղադրեք այստեղ ձեր կարծիքը նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր հաշիվը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ մեկնաբանություններ թողնելիս: Թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային բնույթի նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ տեղադրել արգելվում է:


Copyright © 2024 autoplus.am Հետևեք մեզ Twitter Facebook Google + Instagram
Website designed and developed by e-Works Web Design Studio