ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՎԱԳՐԸ ՑՈՒՑԱԴՐՈՒՄ Է ՃԱՆԿԵՐԸ
22 Սեպտեմբեր 2014
Սեպտեմբերի 21-ին կայացավ Ֆորմուլա1 աշխարհի առաջնության
հերթական փուլը՝ Սինգապուրի Գրան-Պրին: Այս գիշերային մրցավազքը, որն անց է կացվում
ասիական "վագր” համարվող երկրի մայրաքաղաքի
փոխոցներում, ավանդաբար աչքի է ընկնում բազում
անակնկալներով և մարզիկների ֆիզիկական պատրաստվածության հանդեպ ներկայացվող խստագույն
պահանջներով: Իրոք՝ դժվար է երկու ժամ անընդմեջ դիմանալ խելահեղ շոգին, խոնավությանը
և … սեփական բոլիդի արագությանը: Այս անգամ դա լավագույնս հաջողվեց բրիտանացի Լյուիս
Հեմիլթոնին:
Ինչպես բազմիցս է նշվել՝ քաղաքային մրցուղիներում առաջնահերթ
կարևորություն է ստանում հաջող որակավորումը: Բացառություն չէ նաև Սինգապուրը, որտեղ
անցկացրած վեց Գրան-Պրիներից չորսում հաղթել է հենց փոուլից մեկնարկած մարզիկը: Այդ
իսկ պատճառով, արդեն ազատ մրցելույթների ժամանակ թիմերը կենտրոնացել էին ուիք-էնդի
այդ հատվածում հնարավորինս բարձր արդյունք ցուցադրելու խնդրի լուծման վրա: Որբաթ օրը
և շաբաթ օրվա առաջին հատվածում զարմանալիորեն ուժեղ իրեն դրսևորեց Ֆերնանդո Ալոնսոն՝
Ferrari-ով: Նա առաջինն էր երեք սեսսիաներից երկուսում, մեկում էլ գրավեց երկրորդ տեղը:
Պայքարի գլխավոր գործոններից մեկն էլ անվադողերն էին:
Pirelli-ի առաջարկած Soft և Supersoft տեսակի տարբեր կերպ էին աշխատում, ընդ որում
շատ թիմերի չէր հաջողվում ապահովել առավել փափուկ տեսակի արագ և կայուն տաքացումը,
ինչը լուրջ մարտահրավեր էր թիմերի մարտավարության պատասխանատուների համար:
Ավելորդ ռիսկից խուսափելու համար որակավորման արդեն իսկ առաջին
հատվածում բոլոր պիլոտները հանդես եկան Supersoft անվադողերով: Այստեղ լավագույն արդյունքը
ցուցադրեց Կիմի Ռայկկոնենը, իսկ հետագա պայքարից դուրս մնացին Caterham և Marussia
թիմերն, ինչպես նաև Ադրիան Սութիլը՝ Sauber-ով և Պասթոր Մալդոնադոն՝ Lotus-ով:
Երկրորդ հատվածն անցավ էլ ավելի թեժ պայքարում, որտեղ անհաջողակ
գտնվեցին երկու Force India-ները, ինչպես նաև Ռոմեն Գրոժանը, Էսթեբան Գուտյերեսը, Ժան-Էրիկ
Վերնը և Ջենսոն Բաթոնը: Ի դեպ, բրիտանացին արդեն ավանդաբար ավելի թույլ է հանդես գալիս
որակավորման ժամանակ, քան իր երիտասարդ թիմակից՝ դանիացի Քևին Մագնուսենը:
Ինչպես և սպասվում էր՝ կրկին մրցակցությունից դուրս էին
Mercedes-ի պիլոտները: Լյուիս Հեմիլթոնը նվաճեց 37-րդ փոուլը կարյերայում, իսկ մեկնարկային
դաշտի առաջին գծում նրան ընկերակցեց Նիկո Ռոսբերգը: Բավականին հաջող ստացվեց որակավորումը
նաև Red Bul թիմի համար, որն ամբողջ կազմով գրավեց մեկնարկային դաշտի երկրորդ հորիզոնականը:
Պիլոտների նման դասավորվածությունը թեժ պայքար էր խոստանում
կիրակի, սակայն այստեղ իր խոսքն ասած "ճակատագիրը”՝ տեխնիկական խնդիրների տեսքով: Տաքացման
շրջանին Նիկո Ռոսբերգի մեքենայի վրա ծագած պրոբլեմներն այդպես էլ լուծում չստացան:
Նա ստիպված էր մեկնարկել պիթ-լեյնից, իսկ այնուհետ նաև լքել մրցավազքն առաջին պիթ-ստոպից
հետո, երբ չկարողացավ միացնել առաջին փոխանցումը:
Առիթից առանց խղճի որևէ խայթի օգտվեցին թե Լյուիս Հեմիլթոնը,
թե Red Bull-ի երկու մրցարշավորդները, այն տառրբերությամբ, որ մեկնարկին Ֆեթելը կարողացավ
շրջանցել Ռիկյարդոյին՝ դուրս գալով երկրորդ հորիզոնական: Առաջատարների պայքարին որոշակիորեն
խառնվեց նաև Ֆերնանդո Ալոնսոն, սակայն մրցավազքի միջնահատվածում Հեմիլթոնի, ինչպես
նաև նրա երկու հետապնդողների առավելությունը բավական էր, որ նրանք այդքան էլ չմտահոգվեն
իսպանացու գործողություններով:
Ընդհանուր առմամբ մրցափուլն առանձնացավ բավականին կոշտ ու
անզիջում պայքարով: Մի քանի մարզիկներ ընթացքում տարատեսակ տուգանքներ ստացան՝ մրցուղում
ոչ կորեկտ գործողությունների համար: Երեսունմեկերորդ շրջանին բախվեցին Ադրիան Սութիլն
ու Սերխիո Պերեսը: Վերջինիս բոլիդի առջևի հակաթևը փշրվեց, ինչը ստիպեց մրցավազքի տնօրինությանը
դիմել անվտանգության մեքենայի օգնությանը:
Արդյունքում առաջին եռյակը պահպանեց դիրքերը՝ Հեմիլթոն, Ֆեթել,
Ռիկյարդո հերթականությամբ: Ալոնսոն այդպես էլ կանգ առավ բաղձալի պատվո պատվանդանից
մեկ հորիզոնական ցած: Իսպանացուն պաշտոնական դասակարգման աղյուսակում հետևեցին Ֆելիպե
Մասսան, Ժան-Էրիկ Վերնը, Սերխիո Պերեսը, Կիմի Ռայկկոնենը, Նիկո Հյուլկենբերգը և Քևին
Մագնուսնեը: Առանձնակի ուշադրության է արժանի Force India թիմի հաջողությունը: Պերեսն
ու Հյուլկենբերգը՝ մեկնարկելով առաջին տասնյակի սահմաններից դուրս, այնուամենայիվ կարողացան
հայտնվել միավորային գոտում ինչը թույլ տվեց Վիջեյ Մալյայի թիմին ընդհանուր հաշվարկում
առաջ անցնել այս տարվա հիմնական մրցակից՝ McLaren-ից:
Իր հերթին Ռոսբերգի բոլիդի անսարքությունները և Հեմիլթոնի
հաղթանակը էլ ավելի սրեցին չեմպիոնական պայքարը անհատական հաշվարկում: Սինգապուրից
հետո բրիտանացին 3 միավորով առաջ անցավ թիմակցից, և վերջինս անպայման կփորձի "վրեժխնդիր”
լինել արդեն իսկ երկու շաբաթ անց կայանալիք Ճապոնիայի Գրան-Պրիի ժամանակ, որն այս անգամ
կանցնի Սուզուկա մրցուղում: