ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՊԱՏԵՐԱԶՄ ԱՐԴԵՆՆԵՐՈՒՄ
26 Օգոստոս 2014
Երկարատև ընդմիջումից հետո վերջապես վերսկսվեց 2014թ. Ֆորմուլա
1 առաջնությունը՝ թևակոծելով վճռորոշ փուլ: Մրցաշրջանի առաջին հատվածն անցավ
Mercedes թիմի և դրա երկու պիլոտների՝ Լյուիս Հեմիլթոնի և Նիկո Ռոսբերգի պայքարի նշանի
տակ: Սպա-Ֆրանկորշամի մրցափուլից առաջ շատերը համոզված էին, որ էական փոփոխություն
ուժերի դասավորվածության մեջ չարժէ ակնկալել: Անձրևային պայմաններում անցած որակավորման
փուլը, կարծես, արդարացրեց այս սպասելիքները: Սակայն արդեն կիրակի գտնվեց մեկն, ով
կարողացավ մարտահրավեր նետել "արծաթե նետերին”: Դա Red Bull- ի նորեկ՝ ավստրալացի Դանիել
Ռիկյարդոն էր. միակ մարզիկն, ով այս մրցաշրջանում կարողացել է հաղթանակներ կորզել գերմանական
թիմից:
Ինչպես և նախորդ տարի, 2014-ին էլ որակավորման փուլն, ինչպես
արդեն նշեցինք, անցավ անձրևային պայմաններում: Pirelli-ի մասնագետները բելգիական փուլի
համար պատրասատել էին Medium և Soft տեսակի
անվադողեր, սակայն դրանց կիրառումը հետաձգվեց մինչև կիրակի: Իսկ մարզիկները որակավորման
առաջին հատվածն սկսեցին անձրևային և միջանկյալ տեսակի անվադողերով: Մրցուղին հետզհետե
չորանում էր: Այդ պատճառով բոլորը ձգտում էին անմիջապես արագ շրջաններ անցնել, քանի
որ աննշան հապաղումը կարող էր վճռորոշ դառնալ: Այդ խառնաշփոթի մեջ իրեն գերազանց դրսևորեց
Marussia թիմի ֆրանսիացի մրցարշավորդ՝ Ժյուլ Բյանկին, ով ցուցադրեց 14-րդ արդյունքը:
Իսկ հետագա պայքարից դուրս մնացին Մալդոնադոն, Հյուլկենբերգը, Չիլթոնը, Գուտյերեսը,
առաջին մրցելույթն անցկացնող գերմանացի Անդրե Լոթերերն ու Մարկուս Էրիքսոնը:
Որակավորման երկրորդ հատվածն անցավ գրեթե նույն սցենարով:
Նույն անվադողերը, նույն ձգտումը՝ առավել երկար ժամանակ անցկացնել մրցուղում՝ հարմար
պահը չկորցնելու նպատակով: Ի վերջո եզրափակիչ հատվածի արգելքը չկարողացան հաղթահարել
ռուսաստանցի Քվյատը, ինչպես նաև Վերնը, Պերեսը, Սութիլը, Գրոժանն ու Բյանկին:
Չնայած երրորդ հատվածից առաջ անձրևը դադարեց, արևն սկսեց
հետզհետե չորացնել ասֆալտը՝ լավագույն ցուցանշները գրանցվեցին միիջանկյալ տեսակլ անվադողերով:
Այս անգամ էլ մեկնարկի առաջին շարքը գրավեցին Mercedes-ի երկու մրցարշավորդները: Ռոսբերգին
հաջողվեց մոտ երկու տասներորդական վայրկյանով առաջ անցնել թիմակցից՝ Լյուիս Հեմիլթոնից:
Երրորդը Ֆեթելն էր, այնուետև Ալոնսոն, Ռիկյարդոն, Բոթթասը, Մագնուսենը, Ռայկկոնենը,
Մասսան և Բաթոնը:
Մտավախություն կար, որ կիրակի էլ անձրևը լրջորեն կմիջամտի
մրցարշավորդների պայքարիին, սակայն տեղումները կարճատև էին: Մարզիկները նախընտրեցին
մեկնարկել Soft տեսակի անվադողերով, բացառությամբ
Ադրիան Սութիլի, ում ընտրությունը կանգ առավ ավելի կոշտ՝ Medium-ի վրա:
Տաքացման շրջանն անհաջող ստացվեց Ֆերնանդո Ալոնսոյի համար:
Նրա մեքենան չշարժվեց տեղից, և պահնջվեց մեխանիկների միջամտությունը, ինչի համար իսպանացին
ստացավ 5 վայրկյանի Stop&Go տուգանք, որն էլ ստիպված էր հետագայում իրականացնել
մրցավազքի ժամանակ:
Մեկնարկի ժամանակ Հեմիլթոնը կարողացավ շրջանցել Ռոսբերգին
հանրահայտ Eau Rouge շրջադարձում: Նույնը փորձում էր անել նաև Ֆեթելը, սակայն անհաջող:
Այնուհետ, փորձելով վերադարձնել կորցրածը՝ գերմանացին հաջորդ իսկ շրջանին գրոհ ձեռնարկեց,
որի արդյունքում երկու Mercedes-ների միջև տեղի ուեցավ կոնտակտ: Հեմիլթոնի բոլիդի հետևի
անվադողը վնասվեց, և բրիտանացին ստիպված էր այցելել բոքսեր՝ հայտնվելով պելոթոնի ամենավերջում:
Հետագայում Ռոսբերգը հայտարարեց, թե ցանկության դեպքում կարող էր խուսափել վթարից,
սակայն գերադասեց գնալ մինչև վերջ, ինչը դարձավ բազում քննարկումների առարկա մրցափուլի
ավարտից հետո:
Այս միջադեպի արդյունքում վնասվել էր նաև Ռոսբերգի բոլիդի
առջևի հակաթևը, և գերմանացին ևս մի քանի դիրք կորցրեց՝ առաջ թողնելով Ռիկյարդոյին,
Ռայկկոնենին, Ֆեթելին և Բոթթասին:
Եզրագծից 10 շրջան առաջ Ռոսբերգը, նոր անվադողեր ստանալով,
գրոհ ձեռնարկեց Ռիկյարդոյի դիրքերի վրա և սկսեց հետզհետե կրճատել 20 վայրյկանի հասնող
տարբերությունը: Քառասուներորդ շրջանին Հեմիլթոնը վերջնականապես դուրս մնաց պայքարից,
իսկ Բոթթասը երրորդ տեղի համար պայքարում շրջանցեց Ռայկկոնենին:
Առավել գրավիչ պայքար ստատցվեց 5-ից 8-րդ տեղերի համար, որին
մասնակցում էին երկու McLarenn-երը, Ֆեթելն ու Ալոնսոն: Առավել հաջողակ այստեղ գտնվեց
աշխարհի քառակի չեմպիոնը: Մագնուսենն ու Ալոնսոն բավականին կոշտ էին միմյանց հանդեպ:
Երիտասարդ դանիացին ի վերջո առաջ անցավ փորձառու մրցակցից, սակայն մրցափուլի ավարտից
հետո ստյուարդները վերադիտեցին պահը և Քևինի արդյունքին գումարեցին ևս 20 վայրկյան:
Դրա հետևանքով McLaren-ը զրկվեց շատ կարևոր միավորներից, քանի որ այդ տույժի պատճառով
Մագնուսենը դուրս մնաց առաջին տասնյակից:
Իսկ Ռիկյարդոն այնուամենայնիվ կարողացավ պահպանել առաջատարի
իր դիրքը՝ տոնելով մրցաշրջանում երրորդ հաղթանակը: Չնայած Ռոսբերգը, գրավելով երկրորդ
տեղը, զգալիորեն պոկվեց Հեմիլթոնից, երկրպագուները ակնհայտորեն իրենց դժկամությունը
հայտնեցին գերմանացուն: Իսկ պատվո պատվանդանի
երրորդ հորիզոնականը բաժին հասավ ֆինլանդացի Վալթերի Բոթթասին: Բացի վերը նշված մրցարշավորդներից
առաջին տասնյակում տեղեր զբաղեցրին և միավորներ վաստակեցին համապատասխանաբար Կիմի Ռայկկոնենը,
Սեբաստիան Ֆեթելը, Ջենսոն Բաթոնը, Ֆերնանդո Ալոնսոն, Սերխիո Պերեսը, Դանիել Քվյատը
և Նիկո Հյուլկենբերգը:
Առջևում մարզիկներին սպասում է ոչ պակաս առասպելական Մոնցան՝
Իտալիայի Գրան-Պրին, որն ամենաարագներից մեկն է ողջ մրցաշրջանում:
Մենք անպայման կպատմենք ձեզ նաև այդ
մրցափուլի մասին: