ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՄԻԱՅՆԱԿ՝ ՄԵՐՍԵԴԵՍԻ ԴԵՄ: ՌԻԿՅԱՐԴՈՅԻ ԵՐԿՐՈՐԴ ՀԱՂԹԱՆԱԿԸ ԿԱՐՅԵՐԱՅՈՒՄ:
28 Հուլիս 2014
Անցած հանգստյան օրերին կայացավ 2014թ. Ֆորմուլա 1 առաջնության
հերթական մրցափուլը՝ Հունգարիայի Գրան-պրին, որը հանդիսատեսներին պարգևեց հետաքրքիր
ու անզիջում պայքար՝ սկսած որակավորման առաջին հատվածից: Հաշվի առնելով Mercedes-ի
հզոր մարզավիճակը և այն հանգամանքը, որ այդ թիմի կազմում է հանդես գալիս վերջին 7 տարիների
ընթացքում այս մրցուղու ամենահաջողակ մրցարշավորդ Լյուիս Հեմիլթոնը, կարելի էր ակնկալել,
որ այս անգամ էլ բրիտանացին կտիրանա հունգարական գավաթին: Սակայն այդ մասին լրիվ այլ
պատկերացումներ ուներ Red Bull-ի երիտասարդ նորեկ՝ ավստրալացի Դանիել Ռիկյարդոն: Նա
միակն է, ում հաջողվել է այս տարի խանգարել Mercedes-ի հաղթարշավին: Բուդապեշտում դա
տեղի ունեցավ արդեն երկրորդ անգամ:
Հեմիլթոնի մրցակիցների գործը հեշտացավ արդեն շաբաթ օրը՝ որակավորման
առաջին հատվածի առաջին իսկ շրջաններին: Բրիտանացին երկրորդ մրցափուլն անընդմեջ բախվեց
տեխնիկական խնդիրների: Այս անգամ շարքից դուրս եկավ վառելիքի համակարգը, ինչի հետևանքով
բռնկվեց Լյուիսի բոլիդը: Որակավորումը նրա համար ավարտվեց՝ նույնիսկ չսկսված: Մինչ այդ պայքարից դւորս մնաց նաև Պասթոր Մալդոնադոն՝
նույնպես չավարտելով արագ շրջանը: Մնացած առաջատարները ընտրեցին պահպանողական մարտավարություն՝
մրցուղի դուրս գալով ավելի կոշտ՝ Medium տեսակի
անվադողերով: Հենց այդ պահպանողականությունը չար կատակ խաղաց Ferrari-ի վրա: Վտսահ
լինելով, որ նախապես ցույց տրված արդյունքը բավարար է՝ որակավորման երկրորդ հատված
անցնելու համար՝ Կիմի Ռայկոնենը դուրս չեկավ մրցուղի և թույլ տվեց Marussia-ն ներկայացնող
Ժյուլ Բյանկիին Soft անվադողերով գերազանցել իրեն վերջին վայրկյաներին ցուցադրած ժամանակի
շնորհիվ:
Երկրորդ հատվածում բոլոր մրցարշավորդներն ընտրեցին ավելի
փափուկ ու մոտ 1.6 վայրկյանով ավելի արագ՝ Soft մակնիշավորմամբ անվադողերը: Սերխիո
Պերեսը դուրս մնաց պայքարից հիդրավլիկ համակարգի խափանման պատճառով: Վերջում իր արագ
շրջանը ձախողեց նաև ռուսաստանցի Դանիիլ Քվյատը: Երրորդ հատվածի արգելքը բացի նշված
երկու մարզիկներից չհաղթահարեցին նաև Սութիլը, Գուտյերեսը, Գրոժանը և Բյանկին:
Որակավորման երրորդ հատվածը դեռ չսկսված՝ եղանակը խառնվեց
պայքարի ընթացքին: Տեղաց անձրև՝ ստիպելով մրցարշավորդներին հնարավորինս արագ գրանցել
որևէ արդյունք, քանի որ պարզ չէր՝ արդյոք հետագայում հնարավոր կլինի գերազանցել ամենասկզբում
ցուցադրած ժամանակը: Հենց այդ շտապողականության և փորձի պակասի պատճառով չկարողացավ
սանձել իր McLaren-ը դանիացի Քևին Մագնուսենը: Նրա վթարից հետո որոշ ժամանակ հայտարարվեց
կարմիր դրոշների ռեժիմ՝ մեքենան էվակուացնելու և վնասված պաշտպանիչ պատը վերականգնելու
համար:
Ինչպես պարզվեց՝ անձրևը կարճատև էր: Լավագույն արդյունքները
այդպես էլ ցուցադրվեցին սլիքերով: Փոուլը բաժին հասավ Նիկո Ռոսբերգին՝ իններորդ անգամ
կարյերայի մեջ: Երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները զբաղեցրին Սեբասթիան Ֆեթելն ու Վալթերի
Բոթթասը:
Ավանդաբար համարվում է, որ Հունգարիայում գրեթե անհնար է
վազնաց կատարել, սակայն միևնույն ժամանակ վերջին տարիներին այստեղ փոուլից մեկնարկելով
կարողացել է հաղթել միայն Լյուիս Հեմիլթոնը, որն այս անգամ ստիպված էր մեկնարկել փիթ-լեյնից:
Այդտեղ նրան "ընկերակցել էր” Քևին Մագնուսենը:
Ինչպես և նախօրեին իր խոսքը ասաց եղանակը: Մրցավազքի մեկնարկից
մոտ մեկ ժամ առաջ Հունգարորինգի վրա ամպեր կուտակվեցին, և անձրև սկսվեց: Պիլոտները
պայքարի մեջ մտան միջանկյալ տեսկաի անվադողերով: Մրցուղին թաց էր, և արդեն իսկ տաքացման
շրջանին մի շարք մրցարշավորդներ սխավում էին՝ բարեբախտաբար առանց լուրջ հետևանքների:
Մեկնարկն անցավ առանց ավելորդ միջադպերի. Ռոսբերգը պահպանեց
առաջատարի դիրքը, Ֆեթելն առաջ թողեց Բոթասին, իսկ Ռիկյարդոն՝ Ալոնսոյին և Բաթոնին:
Արդեն 8-րդ շրջանին Հեմիլթոնը պայքարում էր 13-րդ տեղի համար: Հենց այդ պահին իր մեքենան
ջարդեց Մարկուս Էրիքսոնը՝ Caterham-ից: Մրցավազքի տնօրինությունը ստիպված էր մրցուղի
հանել անվտանգության մեքենան: Օգտվելով առիթից՝ շատ պիլոտներ այցելեցին բոքսեր՝ նոր
անվադողեր ստանալու: Եվ եթե նման քայլի դիմած բոլոր մարզիկները ընտրեցին սլիքերը, ապա
McLaren-ում որոշեցին ռիսկի դիմել և Բաթոնին ու Մագնուսենին թողեցին միջանկյալ տեսակի
անվադողերվ: Ինչպես ցույց տվեց հետագա ընթացքը՝
դա ճակատագրական սխալ էր թիմի համար:
Սակայն մինչ այդ, դեռևս անվտանգության մեքենայի ռեժիմի պայմաններում,
իր մեքենան ջարդեց նաև Ռոման Գրոժանը, ինչի հետևանքով Բերնդ Մայլանդերը ևս երեք շրջան
իր հետևից տարավ մրցարշավորդներին: Նրա հեռանալուց հետո Բաթոնը շրջանցեց Ռիկյարդոյին
և կարճ ժամանակով (ի դեպ՝ առաջին անգամ այս մրցաշրջանում) գլխավորեց պելոտոնը: Սակայն
անմիջապես պարզ դարձավ, որ պետք է փոխել նրա McLaren-ի անվադողերը, և բրիտանացին արդեն
երկրորդ անգամ այցելեց փիթ-լեյն՝ զրկվելով քիչ թե շատ բարձր արդյունք ցույց տալու հնարավորությունից:
Քսաներեքերորդ շրջանի վերջին շրջադարձում լուրջ վթարի ենթարկվեց
Սերխիո Պերեսը, ինչը կրկին հանգեցրեց անվտանգության մեքենայի հայտնվելուն: Դրա հեռանալուց
հետո առաջատարի դիրքը ստանձնեց արդեն Ֆերնանդո Ալոնսոն, երկրորդը Վերնն էր, ով իր հետևում
հավաքել էր ավելի արագ մի շարք մեքենաներ՝ Ռոսբերգի գլխավորությամբ:
Ռիկյարդոյի, Ալոնսոյի, Հեմիլթոնի և Ռոսբերգի պայքարը շարունակվում
էր մինչև վերջին շրջանը: Նրանցից յուրաքնաչյուրը պարբերաբար հայտնվում էր առաջատարի
դիրքում, երբ մրցակիցներից որևէ մեկը այլցելում էր փիթ-լեյն՝ նոր անվադողեր ստանալու: Այս պայքարի մեջ առավել հաջողակ և համարձակ դուրս
եկավ Դանիել Ռիկյարդոն: Նախ նախավերջին շրջանին նա կարողացավ հիանալի մանևրով շրջնցել
Լյուիս Հեմիլթոնին, իսկ մրցավազքի վերջին շրջանին անցավ նաև Ֆերնանդո Ալոնսոյին:
Mercedes-ի թիմակիցներ՝ Հեմիլթոնն ու Ռոսբերգը վիճարկում էին պատվո պատվանդանին հայտնվելու
հնարավորությունը: Գերմանացին ուներ ավելի թարմ անվադողերի առավելությունը, սակայն
Լյուիսը գրագետ էր պաշտպանվում և այդպես էլ չթողեց թիմակցին իրենից առաջ անցնել: Եղավ
նույնիսկ մի պահ, երբ նույնիսկ Mercedes-ի հրամանատար կամրջակից Լյուիսից պահանջեցին զիջել դիրքը, սակայն Հեիլթոնը անտեսեց
այդ հրամանը, ինչը բնականաբար առաջացրեց Ռոսբերգի դժգոհությունը: Այս տհաճ պատմությունը
ևս մեկ անգամ ընդգծեց, թե որքան լարված և պայթունավտանգ է ներթիմային պայքարը Mercedes-ում:
Այս անգամ Լյուիսն ավելի շատ միավորներ վաստակեց՝ կրճատելով ընդհանուր հաշվարկում եղած
տարբերությունը: Իսկ Ռիկյարդոն դուրս եկավ երրորդ հորիզոնական:
Բացի վերը նշված չորս մրցարշավորդներից Հունգարորինգից միավորներով
տուն վերադարձան Մասսան, Ռայկոնենը, Ֆեթելը, Բոթասը, Վերնը և Բաթոնը:
Առաջնությունում մոտ մեկամսյա ընդմիջում է հայտարարվել: Հաջորդ
մրցափուլը տեղի կունենա առասպելական Սպա-Ֆրանկորշամում, Բելգիա: Պայքարը մրցաշրջանի
երկրորդ կեսում խոստանում է լինել նույնչափ թեժ ու գրավիչ: