ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ԹՌՉՈՂ ԲՐԱԶԻԼԱՑԻՆ ԵՎ ՍՈՒՐԱՑՈՂ ԳԵՐՄԱՆԱՑԻՆ
21 Հուլիս 2014
Թվում է՝ Ֆորմուլա1-ում դժվար է որևէ նոր ձեռք բերում մատնանշել:
Համենայն դեպս՝ երբ խոսքը ժամանակակից տեխնոլոգիաներով լեցուն, բազում տարիների ճանապարհ
անցած, բազում նվաճումներ, վերելքներ ու անկումներ գրանացած Ֆորմուլա 1-ի մասին է:
Սակայն հուլիսի 20-ին կայացած Հոկենհայմի Գրան-պրիում գրանցվեց մի նոր յուրահատուկ
նվաճում. առաջին անգամ պատմության մեջ Գերմանիայի մրցափուլում հաղթանակ տոնեց գերմանացի
մրցարշավորդը գերմանական բոլիդով, որը համալրված էր գերմանական շարժիչով: Ֆուտբոլի
աշխարհի առաջնությունում տոնած հաղթանակից հետո, գերմանական մարզական և տեխնիակական
ոգու հերթական նվաճումը, որը գրանցվեց Նիկո Ռոսբերգի հաղթանակի շնորհիվ:
Մինչև Գեմանիայի Գրան-պրին առաջնության տեխնիկական պատվիրակ՝
Չարլի Ուայթնինգը տեղեկացրել էր թիմերին, որ այսուհետ լայնորեն կիրառվող FRIC
(Front and Rear-Interconnect) կախոցները արգելված են լինելու: Մի քանի թիմեր հայտարարեցին,
որ չեն վիճարկի այդ որոշումը: Դրանց թվում էին McLaren-ը, Mercedes-ը և Red Bull-ը:
Դժվար էր կռահել, թե ինչպիսի ազդեցություն կթողնի նման մոտեցումը թիմերի արդյունքների
վրա, սակայն շոգ եղանակը ստիպեց ավելի շատ ուշադրություն դարձնել ոչ թե կախոցներին,
այլ անվադողերին: Pirelli-ի առաջարկած երկու ամենափափուկ տեսակի անվադողերը լուրջ փորձության
էին ենթարկվում ամբողջ ուիք-էնդի ընթացքում:
Արդեն որակավորման առաջին իսկ հատվածում լուրջ վթարի ենթարկվեց
Լյուիս Հեմիլթոնը: Վթարի պատճառը բոլիդի կոտրված արգելակային սկավառակն էր: Բարեբախտաբար
2008թ. աշխարհի չեմպիոնը լուրջ վնասվածքներ չստացավ: Պայքարը վերսկսելուց հետո լավագույն
արդյունքը ցուցադրեց բրիտանացու թիմակից՝ ՆԻկո Ռոսբերգը, իսկ երկրորդ հատվածից դուրս
մնացին Caterham-ի ու Marussia-ի մրցարշավորդներն ամբողջ կազմով, ինչպես նաև Սութիլն
ու Մալդոնադոն: Հեմիլթոնը, ով մինչև վթարը հասցրել էր արագ շրջան գրանցել, անցավ հաջորդ
հատված, սակայն բնականաբար այևս մրցուղի դուրս չեկավ:
Երկրորդ հատվածն անցավ առանց միջադպերի: Միայն Սերխիո Պերեսն
ընտրեց անսպասելի մարտավարություն՝ անցնելով ընդամնեը մեկ արագ շրջան ամենավերջում,
ինչի շնորհիվ մեքսիկացին կարողացավ հետագա պայքարից դուրս թողնել Ջենսոն Բաթոնին: Բացի
վերջինից, ելույթներն ավարտեցին նաև Կիմի Ռայկկոնենը, Վերնը, Գուտյերեսը և Գրոժանը:
Ի վերջո փոուլը բաժին հասավ Ռոսբերգին՝ հինգերորդ անգամ մրցաշրջանում
և իններորդը՝ ողջ կարյերայում: Հիանալի ելույթ ունեցան Williams-ի մրցարշավորդները,
ընդ որում Վալթերի Բոթասը կրկին կարողացավ գերազանցել փորձառու թիմակից՝ Ֆելիպե Մասային:
Էլ ավելի տպավորիչ էր առաջնության մեկ այլ նորեկի՝ Քևին Մագնուսենի ելույթը, ով ոչ
այդքան արագ McLaren-ով ցուցադրեց չորրրոդ արդյունքը՝ առաջ անցնելով թե Ալոնսոյից,
թե Ռիկյարդոյից ու Ֆեթելից:
Մինչ կիրակնօրյա մրցավզաքի մեկնարկը Mercedes-ի մասնագետները
փակ ավտոպարկի ռեժիմում փոխարինեցին Հեմիթոնի մեքենայի արգելակման սկավառակները և վնասված
փոխանցման տուփը ինչի արդյունքում բրիտանացին մեկնարկեց 20-րդ հորիզոնականից:
Այն, որ մենք կարող ենք ուշագրավ պայքարի ականատես լինել,
ապացուցվեց արդեն իսկ առաջին մի քանի շրջադարձերից հետո: Մեկնարկային պայքարում միմյանց
բախվեցին Քևին Մագնուսենի McLaren-ը և Ֆելիպե Մասսայի Williams-ը: Արդյունքում բրազիլացու
մեքենան վեր սլացավ, ճախրեց օդում, պտույտ կատարեց և նոր միայն կանգ առավ մրցուղուց
դուրս: Բարեբախտաբար այն չբախվեց այլ մեքենաների, իսկ բրազիլացին ինքնուրույն դուրս
եկավ մեքենայից՝ ևս մեկ անգամ ապացուցելով, որ անվտանգությունը ներկայիս Ֆորմուլա
1-ում ամենաբարձր մակարդակի վրա է:
Մասսայի ջարդված բոլիդի էվակուացումից և անվտանգության մեքենայի
հեռանալուց հետո պայքարը ընթացավ այնպես, ինչպես և ակնկալվում էր: Նիկո Ռոսբերգը վստահորեն
հետզհետե պոկվում էր մրցակիցներից, Բոթասը պահպանեց երկրորդ հորիզոնականը: Առավել հետաքրքիր
էր՝ հետևել Լյուիս Հեմիլթոնի պայքարին, ով ավելի արագ մեքենայի և հմուտ մարտավարության
շնորհիվ հետևողականորեն մեկը մյուսի հետևից շրջանցում էր մրցակիցներին: Քսանութերորդ
շրջանին Լյուիսն արդեն առաջին տասնյակում էր՝ իր հետևում թողնելով Ռայկոնենին ու Մագնուսենին
և անմիջապես հետապնդելով Դանիել Ռիկյարդոյին և Ջենսոն Բաթոնին: Շուտով պայքարից դուրս մնաց Ռոման Գրոժանը. Lotus-ն այդպես էլ չի կարողանում վերագտնել
իր լավագույն մարզավիճակը:
Քառասունհինգերորդ շրջանին բռնկվեց ռուս մրցարշավորդ Դանիիլ
Քվյատի վարած Toro Rosso-ի փոխանցումատուփը: Հրդեհը տպավորիչ էր, սակայն բարեբախտաբար
մարզիկը արագորեն լքեց կոքպիտը և խուսափեց առողջությանը սպառնող վտանգից: Այդ ընթացքում
հերթական պիթ-ստոպերից հետո Հեմիլթոնը կարողացավ ավելի թարմ անվադողերով շրջանցել Ալոնսոյին
և դուրս եկավ երրորդ հորիզոնական:
Հիսուներորդ շրջանին Ադրիան Սութիլի Sauber-ը կանգ առավ մրցուղու
միջնամասում, և ի զարմանս բոլորի մրցարշավի ղեկավարությունը որոշեց էվակուացնել այն՝
առանց անվտանգության մեքենայի ռեժիմ հայտարարելու: Թեև դա բավականին վտանգավոր էր,
հաջողվեց խուսափել անախորժություններից:
Իսկ Հեմիլթոնի բոլոր փորձերը՝ շրջանցելու Վալթերի Բոթասին,
ավարտվեցին ապարդյուն: Ֆինլանդացի մարզիկն արդեն երրորդ անգամ անընդմեջ բարձրացավ պատվո
պատվանդանին՝ շրաջապատված Mercedes-ի երկու մրցարշավորդներով: Ինչպես և մեկ շաբաթ առաջ
լուրջ պայքար ընթացավ Ֆեթելի ու Ալոնսոյի միջև, ինչին միջամտել էր նաև գերմանացու թիմակից՝
Դանիել Ռիկյարդոն: Ի վերջո աշխարհի քառակի չեմպիոնը կարողցավ եզրագիծը հատել չորրորդը,
Ալոնսոն հինգերորդն էր, Ռիկյարդոն՝ վեցերորդը: Բացի այս վեց մարզիկներից միավորներ
վաստակեցին նաև Force India և McLaren թիմերի 4 մարզիկները:
Հաջորդ շաբաթ կկայանա Հունգարորինգի Գրան-Պրին, որից հետո
կսկսվի Մեծ Կրկեսի ամառային արձակուրդը: