ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՎԻԼԻԱՄՍԸ ՃԱԽՐՈՒՄ Է, ՄԵՐՍԵԴԵՍԸ՝ ՀԱՂԹՈՒՄ…
23 Հունիս 2014
Տասնմեկ տարվա ընդմիջումից հետո Ֆորմուլա 1 առաջանությունը
կրկին վերդարձավ Ավստրիա՝ նախկին A1Ring, որն այժմ կրում է Red Bull անունը: Այս տարիների
ընթացքում Red Bull-ը էներգետիկ խմիչքներ արտադրող ընկերություն լինելուց բացի կարողացավ
դառնալ Ֆորմուլա 1-ի առաջատարներից մեկը՝ նվաճելով բազում չեմպիոնական կոչումներ անհատական
և թիմային հաշվարկներում: Բնականաբար թիմը, որն այս տարի այնքան էլ հաջող հանդես չի
գալիս, հույս ուներ "տնային” պայմաններում
ամրապնդել Կանադայում ձեռք բերած հաջողությունը՝ մարտահրավեր նետելով մրցաշրջանի ընդգծված
առաջատար՝ Mercedes-ին:
Շատերին Շպիլբերգում գտնվող մրցուղին այնքան էլ բարդ չէր
թվում, սակայն ինչպես պարզվեց՝ այն իր մեջ բազում թաքնված խոչընդոտներ էր պարունակում
և մասնավորապես՝ առաջին և ութերորդ շրջադարձերը: Կարելի է ասել՝ հենց ութերորդ շրջադարձը
որոշիչ դարձավ որակավորման մրցումների ժամանակ: Մինչև ուիք-էնդի մեկնարկը տեխնիկական
տնօրեն Չարլի Ուայթնինգը զգուշացրել էր մարզիկներին, որ յուրաքանչյուր մեքենա, որը
բոլոր չոչս անիվներով դուրս կգա այդ շրջադարձում մրցուղուց, կզրկվի տվյալ շրջանի վրա
ցուցադրած արդյունքից: Ինչպես ցույց տվեցին իրադարձությունները՝ զգուշացումը պատահական
չէր: Մրցավազքի տնօրինությունը ստիպված եր չեղյալ համարել 14 շրջան:
Որակավորման առաջին սեգմենտից դուրս մնացին Sauber-ի, Caterham-ի և Marussia-ի մրցարշավորդները: Երկրորդ հատվածից հետո պայքարն ավարտեցին նաև Պերեսը, Բաթոնը, Ֆեթելը, Մալդոնաոն, Վերնը և Գրոժանը: Հիմնական իրադարձությունները ծավալվեցին երրորդ հատվածում,երբ Հեմիլթոնի ցուցադրած լավագույն արդյունքը չեղյալ համարվեց մրցուղուց դուրս գալու պատճառով, իսկ Ռոսբերգն էլ փորձեց ռիսկի չդիմել՝ չսխալվելու ակնկալիքով: Այս իրավիճակում լավագույնս իրենց ցուցադրեցին Williams-ի մրցարշավորդները, ովքեր միմյանց միջև խաղարկեցին կիրակի առաջինը մեկնարկելու իրավունքը: Արդյունքում փոուլը բաժին հասավ փորձառու Ֆելիպե Մասսային: Սա 16-րդ նմանատիպ հաջողությունն էր բրազիլացու կարյերայում և առաջինը 2008թ. Բրազիլիայի Գրան-Պրիից հետո: Վալթերի Բոթասն էլ երկրորդն էր, ինչը թույլ տվեց Williams-ին երկար տարիների ընդմիջումից հետո կրկին գրավել մեկնարկային դաշտի առաջին շարքը:
Երրորդ մրցափուլն անընդմեջ Pirelli ընկերությունը մարզիկներին
առաջարկել էր երկու ամենափափուկ տեսակի անվադողերը՝ Soft և Supersoft: Եվ եթե առաջինը
առանձնակի խնդիրներ չէր առաջացնում, ապա գերփափուկ կազմով անվադողերը արագ քայքայվում
էին և դժվարացնում մարզիկների պայքարը:
Մեկնարկին երկու առաջատարները կարողացան պահպանել իրենց դիրքերը,
իսկ ահա Հեմիլթոնին հաջողվեց 9-րդ հորիզոնականից միանգամից հասնել չորրորդին: Սեբասթիան
Ֆեթելի մեքենան երկրորդ շրջանին կորցրեց հզորությունը, և չնայած գերմանացին կարողացավ
վերականգնել վերահսկողությունը բոլիդի նկատմամբ, այնուամենայնիվ հայտնվեց հետնապահի
դերում:
Հաղթանակի համար պայքարում որոշիչ դարձան պիթ-ստոպերը: Հենց
դրանց հաշվին նախ Ռոսբերգը կարողացավ անցնել Մասսային արդեն 16-րդ շրջանին: Ֆեթելի
անհաջող Գրան-Պրին ավարտվեեց 37-րդ շրջանին, երբ թիմը որոշեց խնայել շարժիչի ռեսուրսը՝
հասկանալով, որ աշխարհի քառակի չեմպիոնն այլևս չի կարող պայքարել նույնիսկ մեկ միավորի
համար: Պիթ-ստոպերի երկրորդ ալիքի ժամանակ հերթը հասավ նաև Հեմիլթոնին, ով կարողացավ
անցնել Բոթասին և պայքարի նետվել թիմակցի հետ: Սակայն Նիկո Ռոսբերգը հիանալի էր վերահսկում
իրավիճակը և ոչ մի հնարավորություն չտվեց Լյուիսին՝ լուրջ գրոհ ձեռնարկելու: Վստահորեն
անցնելով բոլոր շրջանները՝ Ռոսբերգը նվաճեց հերթական հաղթանակը՝ երրորդն այս մրցաշրջանում
և վեցերորդը ողջ կարյերայում: Հեմիլթոնը երկրորդն էր, ինչը նշանակում է, որ Mercedes-ը
գրանցեց վեցերորդ դուբլը անցկացված ութ մրցափուլերում: Իսկ պատվո պատվանդանի երրորդ
հորիզոնականին կանգնեց Վալթերի Բոթասը՝ հիանալի նվաճում երիտասարդ ֆինլանդացու և ընդհանուր
առմամբ Williams թիմի համար, որն այս հաջողության շնորհիվ կարողացավ շրջանցել
McLaren-ին կոնստրուկտորների գավաթի աղյուսակում: Բացի երկու Mercedes-ներից և Williams-ներից
առաջին տասնյակում տեղ գրավելու համար միավորներ ստացան նաև Ալոնսոն, Պերեսը, Մագնուսենը,
Ռիկյարդոն, Հյուլկենբերգը և Ռայկկոնենը: Իսկ մրցավազքի լավագույն շրջանը գրանցեց Սերխիո
Պերեսը՝ Force India թիմից: Մեքսիկացին ցուցադրեց 1:12,142 արդյունք:
Երկու շաբաթ անց Ֆորմուլա 1-ը կտեղափոխվի Մեծ Բրիտանիա, ուր
տեղի կունենա Սիլվերսթոունի Գրան-Պրին: