Auto Plus Magazine

  • Հայ

ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՌԵԴ ԲՈՒԼԸ ԹԵՎԵՐ Է ԱՌՆՈՒՈՒՈՒՄ…
09 Հունիս 2014

Կանադայի Գրան-Պրին մշտապես առանձնանում է օրացույցի մնացած փուլերից առաջին հերթին իր անկանխատեսելիությամբ: Բավական է հիշել 2012թ. Ջենսոն Բաթոնի տոնած անհավանական հաղթանակը, երբ բրիտանացին կարողացավ առաջինը հատել եզրագիծն այն դեպքում, երբ մրցավազքի միջնամասում տեխնիկական պատճառներով ընթանում էր վերջին տեղում: Այս տարի, ճիշտ է, McLaren-ն այնքան էլ մրցունակ չէ, որպեսզի պայքարի հաղթանակի համար, սակայն պարզ էր, որ Mercedes-ի ջախջախիչ առավելությունը հանգիստ չի տալիս մրցակիցներից և ոչ մեկին: Հարց էր, սակայն՝ ով կկարողանա ձեռնոց նետել "արծաթյա նետերին”:

Կանադայում որակավորումը այքնան էլ կարևոր չէ հաղթողի որոշման հարցում. մրցուղու կառուցվածքը թույլ է տալիս վազանցել մրցակիցներին: Սակայն դա չի նշանակում, որ պիլոտները թերանում են շաբաթօրյա ելույթների  ժամանակ: Այս անգամ որակովորման փուլին չկարողացավ մասնակցել Էստեբան Գուտյերեսը, ով ջարդել էր իր Sauber-ը ազատ ելույթների երրորդ հատվածում: Ի դեպ, ի տարբերություն ազատ մրցելույթների, որակավորման ժամանակ բավականին շոգ էր, և թիմերը ստիպված էին զգալի փոփոխություններ կատարել մեքենաների կարգավորումներում:

Սակայն այս պարագայում էլ ամեն ինչ ընթացավ արդեն իսկ սովորական դարձած սցենարով, որի համաձայն հիմնական պայքարը գնաց Mercedes-ի երկու մեքենաների միջև: Եվ եթե առաջին երկու հատվածներում առավելությունը Լյուիս Հեմիլթոնի կողմն էր, ապա որոշիչ՝ երրորդ հատվածում Նիկո Ռոսբերգը կարողացավ հիանալի շրջան անցնել և նվաճեց իր կարյերայի յոթերորդ և այս մրցաշրջանում երրորդ փոուլը: Հեմիլթոնը երկրորդն էր: Հիանալի հանդես եկան Williams-ի երկու մրցարշավորդները, ովքեր բացի Mercedes-ի երկու մարզիկներից իրենցից առաջ թողեցին միայն աշխարհի քառակի չեմպիոն՝ Սեբասթիան Ֆեթելին: Առաջին տասնյակում էին նաև գերմանացու թիմակաից՝ Դանիել Ռիկյարդոն, երկու Ferrari-ները, Ջենսոն Բաթոնը՝ McLaren-ով և Վերնը՝ Toro Rosso-յով:

Pirelli ընկերությունը այս մրցափուլի համար տրամադրել էր անվադողերի երկու ամենափափուկ տեսակները, սակայն շոգ եղանակի պայմաններում դրանք ավելի արագ էին մաշվում, ինչի հետևանքով թիմերը ստիպված էին նոր խնդիրներ լուծել: Մեկնարկն անհաջող ստացվեց Հեմիլթոնի համար, ով նախ անհաջող փորձեց գրոհել թիմակցին, իսկ այնուհետև ստիպված էր դիրքը զիջել նաև Ֆեթելին: Հենց առաջին շրջնին միմյանց բախվեցին երկու Marussia-ները, ինչը ստիպեց կազմակերպիչներին կանգնացնել պայքարը և մրցուղի դւորդ բերել անվտանգության ավտոմեքենան: Մրցավազքը վերսկսվեց միայն 8-րդ շրջանին, և օգտվելով դրանից, Հեմիլթոնը վերադարձրեց երկրորդ դիրքը: Երկու Mercedes-ների պայքարը շարունակվում էր մինչև 40-րդ շրջանը, երբ գրեթե միաժամանակ երկու բոլոիդների վրա էլ ի հայտ եկան շարժիչի հզորության կորստի նշաններ, ինչի հետևանքով նրանց տեմպն ընկավ շուրջ 3 վայրկյանով: Մարզիկները ի հեճուկս ծագած խնդիրների շարունակեցին պայքարը, երկրորդ անգամ կանգ առան՝ անվադողերի փոփոխման համար, սակայն պիթ-ստոպից մի քանի շրջան անց Հեմիլթոնն այնուամենայնիվ կանգ առավ բոքսերում՝ այս անգամ վերջանականպես: "Արծաթե նետերի” խնդիրները ոգևորեցին մնացած մարզիկներին: Առաջին երեք տեղերի համար պայքարն ընդանում եր վերջին 7-8 շրջանների ընթացքում: Հիանալի գրոհով Դանիել Ռիկյարդոն, ով գրեթե անսխալ անցավ ողջ մրցուղին, կարողացավ շրջանցել Ռոսբերգին, գրեթե նույն պահին Ֆեթելն էլ անցավՊերեսին՝ երրորդ տեղի  համար պայքարում: Անմիջապես դրանից հետո Ֆելիպե Մասան փորձեց կրկնել գերմանացու հնարքը, սակայն Սերխիոն փակեց հետագիծը, և երկու բոլիդները մեծ արագությամբ բախվեցին պատին: Արտաքուստ շատ վտանգավոր այս վթարը բարեբախտաբար անհետևանք անցավ մարզիկների համար, ովքեր ինքնուրույն կարողացան լքել կոքպիտները: Անվտանգության նպատակներով երկու պիլոտներն էլ ուղարկվեցին հոսպիտալ՝ բուժզննում անցնելու:

Իսկ մրցափուլն ավարտվեց Դանիել Ռիկյարդոյի հաղթանակով, որը ոչ միայն առաջինն էր Red Bull-ի համար այս մրցաշրջանում, այլև, ինչն ավելի կարևոր է, առաջինն էր երիտասարդ ավստրալացու համար, ով անսպասելիորեն լուրջ մարտահրավեր է նետել իր տիտղոսակիր թիմակից՝ Ֆեթելին, ով այս անգամ բավարարվեց երրորդ տեղով: Նիկո Ռոսբերգը կարողացավ դիմակայել բոլոր տեխնիկական խնդիրներին և ի վերջո եզրագիծը հատեց երկրորդը՝ էլ ավելի ամրապնդելով իր առավելությունը Հեմիլթոնի նկատմամբ: Մասսայի և Պերեսի վթարի արդյունքում չորրորդ տեղը զբաղեցրեց Ջենսոն Բաթոնը, ինչը լավագույն արդյունաը դարձավ բրիտանական թիմի համար մրցաշրջանի առաջին Գրան-Պրիից հետո: Բացի վերը նշված մարզիկնկերից առաջին տասնյակում տեղ զբաղեցրին նաև Հյուլկենբերգը, Ալոնսոն, Բոթասը, Վերնը, Մագնուսենը և Ռայկկոնենը:

Երկու շաբաթ անց Մեծ Կրկեսը կվերադառնա Եվրոպա, ուր տասնմեկամյա ընդմիջումից հետո կկայանա Ավստրիայի Գրան-Պրին:



Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ,տեղադրեք այստեղ ձեր կարծիքը նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր հաշիվը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ մեկնաբանություններ թողնելիս: Թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային բնույթի նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ տեղադրել արգելվում է:


Copyright © 2024 autoplus.am Հետևեք մեզ Twitter Facebook Google + Instagram
Website designed and developed by e-Works Web Design Studio