ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՀԵՄԻԼԹՈՆԸ ԹՈԹԱՓՈՒՄ Է “ԻՍՊԱՆԱԿԱՆ ԱՆԵԾՔԸ”
11 Մայիս 2014
Երեք շաբաթ տևողությամբ ընդմիջումց հետո Մեծ Կրկեսը վերդարձավ
Եվրոպա՝ ուր իսպանական Բարսելոնայում կայացավ 2014թ. առաջնության հերթական Գրան-Պրին:
Թիմերը տարբեր տրամադրությամբ էին ժամանում Կատալոնիա: Mercedes-ը ակնհայտ ֆավորիտի կարգավիճակով, ինչի մասին վկայում
էին նախորդ չորս մրցափուլերում տարած ջախջախիչ հաղթանակները: Ferrari-ն ու Red
Bull-ը՝ "վրեժխնդիր” լինելու հույսով, Williams-ն ու Force India-ն լավ մարզավիճակը
պահպանելու, իսկ McLaren-ն էլ գոնե Մելբուրնի մակարդակին վերադառնալու ակնկալիքով:
Շատերին հուզող հիմնական հարցն էր՝ արդյոք Հեմիլթոնին կհաջողվի տոնել կարյերայում առաջին
հաղթանակը իսպանական հողի վրա: Եվ իրադարձությունները ցույց տվեցին, որ բրիտանացին,
ասես, նպատակ է դրել՝ հաղթել բոլոր մրցուղիներում: Այս անգամ էլ նա առաջինն էր:
Շաբաթօրյա որակավորման մրցումներիի հենց մեկնարկին իր մեքենան ջարդեց Lotus-ի մրցարշավորդ՝
Պասթոր Մալդոնադոն՝ հերթական անգամ դուրս մնալով հետագա պայքարից: Եվս մեկ միջադեպ
էլ տեղի էր ունեցել նախօրեին. Ժան-Էրիկ Վերնը տուգանվել էր 10 հորիզոնականի կորուստով
վատ ամրացված և ազատ մրցելույթների ժամանակ
պոկված անիվի համար: Առաջին փուլից հետո որակվորմամն պայքարն ավանդաբար ավարտեցին
Caterham-ն ու Marussia-ն, ինչպես նաև Սութիլն ու Մալդոնադոն: Երկրորդ հատվածում Վերնը
որոշեց ընդհանրապես մրցուղի դուրս չգալ՝ պահպանելով անվադողերի ընտրության հնարավորությունը,
իսկ McLaren-ի դանիացի նորեկ Քևին Մագնուսսենի մեքենայի վրա առաջացան տեխնիկական խնդիրներ:
Երրորդ փուլի սահմանագիծը բացի վերը նշված երկու մարզիկներից չհատեցին նաև Հյուլկենբերգը,
Պերեսը, Քվյատն ու Գուտյերեսը:
Երրորդ հատվածի հիմնական անհաջողակը Սեբասթիան Ֆեթելն էր,
ով մրցուղի դուրս գալուց գրեթե անմիջապես հետո ստիպված էր կանգնեցնել մեքենան՝ փոխանցումատուփի
անսարքության պատճառով: Թիմը ստիպված էր փոխարիինել այն, և Ֆեթելը հայտնվեց մրցուղու
15-րդ տեղում: Նախորդ մրցափուլերի նման առաջին երկու հորիզոնականների
համար պայքարը ծավալվեց երկու Mercedes-ների միջև, իսկ հաղթող դւորս եկավ Լյուիս Հեմիլթոնը:
Ռոսբերգը երկրորդն էր, երրորդ ու չորրորդ տեղերը զբաղեցրեցին համապատասխանաբար Դանիել
Ռիկկյարդոն և Վալթերի Բոթթասը: Ուշագրավ էր Գրոժանի փայլուն ելույթը, ով առաջ անցավ
երկու Ferrari-ներից էլ:
Կիրակի առավոտյան անձրև տեղաց, սակայն մեկնարկից առաջ մրցուղին
չորացավ: Միակ խնդիրը՝ դրա ջերմաստիճանն էր, որը սպասվածից ցածր էր և չէր նպաստում
անվադողերի օպտիմալ աշխատանքային ռեժիմին հասնելուն, ինչը չափազանց կարևոր էր
Pirelli-ի առաջարկած ամենակոշտ՝ Hard և Medium տեսակի անվադողերի համար:
Մեկնարկային շրջաններն առանձնացան մի քանի միջադեպերով, որոնցից
հիշատակման է արժանի Մալդոնադոյի և Էրիքսոնի ընդհարումը և որի մեղավոր ճանաչված վենեսուելացին
ստացավ 5 վայրկյան տևողությամբ Stop&Go տուգանք:
Հետագա պայքարը բաժանվեց երկու մասի: Առջևում միմյանց վրա
ճնշում էին գործադրում երկու Mercedes-ները, իսկ մնացածը ձգտում էին հնարավորինս բարձր
տեղ գրավել: Շրջանը շրջանի հետևից Ռոսբերգը կրճատում էր մրցավազքի առաջին կեսի ընթացքում
Հեմիլթոնի ձեռք բերած առավելությունը: Ի վերջո եզրագծում Լյուիսն ընդամնեը 0.6 վայրկյանով
առաջ անցավ գերմանացի թիմակցից՝ տոնելով իր առաջին հաղթանակը Իսպանիայում: Վերջապես
պատվո պատվանդանին կարողցավ կանգնել Դանիել Ռիկկյարդոն (հիշեցնենք, որ Ավստրալիյում
նա որակազրկվել էր): Վերջում ուշագրավ պայքար կարելի էր ակնկալել երկու Ferrari-ների
միջև, սակայն Ռայկկոնենը գրեթե առանց պայքարի առաջ թողեց թիմակից՝ Ֆերնանդո Ալոնսոյին,
ով ընտրել էր երեք պիթ-ստոպի մարտավարություն և վերջնամասում ուներ ավելի թարմ անվադողերի
առավելությունը:
Այսպիսով սա Mercedes-ի 5-րդ հաղթանակն էր հինգ մրցափուլերում: Վերջին չորսում Արծաթե նետերը
գրանցել են դուբլ և ուշագրավ է, որ բոլոր չորս դեպքերում էլ հաղթանակը բաժին է հասել
Լյուսի Հեմիլթոնին, ով դրա հաշվին կարողացավ դուրս գալ անհատական հաշվարկի աղյուսակի
առաջին տեղ: Երկրորդը, ինչպես դժվար չէ կռահել, Նիկո Ռոսբերգն է: Թիմային հաշվարկում
գերմանական թիմն առաջ է անցել Red Bull-ից արդեն 113 միավորով:
Հաջորդ մրցափուլը տեղի կունենաՄոնակոյում, սակայն, թվում
է, որ Mercedes-ն իրոք անկասելի է ցանկացած տիպի ու կառուցվածքի մրցուղիներում: