Auto Plus Magazine

  • Հայ

ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՎԵՑ ՀԱՎԱԿՆՈՐԴ ԵՎ ՄԵԿ ՀԱՂԹՈՂ
20 Ապրիլ 2014

Անցած հանգստյան օրերին կայացավ 2014թ. Ֆորմուլա 1 առաջնության Չինաստանի Գրան-Պրին: Այս տարի մրցուղի էին դուրս եկել նախկինում այստեղ հաղթած վեց մրցարշավորդներ՝ Ալոնսոն, Ռայկկոնենը, Բաթոնը, Ռոսբերգը, Հեմիլթոնն ու Ֆեթելը: Եվ չնայած այս բոլոր պիլոտներն էլ մնում են անկրկնելի վարպետներ, սակայն նախորդ մրցափուլերի արդյունքները կասկած չէին թողնում, որ հաղթողի հիմնական թեկնածուները երկուսն են՝ Mercedes-ի մրցարշավորդներ Լյուս Հեմիլթոնն ու Նիկո Ռոսբերգը: Արդյունքում հենց նրանք էլ խաղարկեցին հաղթանակը, որն արդեն երրորդ անգամ անընդմեջ բաժին հասավ բրիտանացուն:

Չինաստանը դիմավորեց մարզիկներին անձրևներով: Սա արդեն երրորդ դեպքն էր այս տարվա չորս մրցափուլերում, երբ որակավորումն անցկացվում էր խոնավ եղանակային պայմաններում: Առաջին հատվածում բոլոր պիլոտները, բացի Caterham-ի մրցարշավորդներից ու Ժան-Էրիկ Վերնից նախընտրեցին անձրևային անվադողերը: Արդյունքում պայքարից դուրս մնացին Marussia-ն, Caterham-ն ու Էսթեբան Գուտյերեսը: Բացի այդ ընդհանրապես մեկնարկ դուրս չեկավ Պասթոր Մալդոնադոն, ում մեքենայի վրա դեռևս առավոտյան ազատ մրցելույթների ժամանակ նկատվել էր յուղի արտահոսք:

Որակավորման երկրորդ հատվածում մրցարշավորդները մրցուղի դուրս եկան միջանկյալ տեսակի անվադողերով, չնայած տեսանելիությունն ու ասֆալտի վիճակը դեռևս բավարար չէին: Ոչ բոլորը կարողացան իդեալական շրջան գրանցել: Հաջորդ փուլ չանցան Ռայկկոնենը, Բաթոնը, Քվյատը, Սութիլը, Մագնուսսենն ու Պերեսը:

Ի վերջո ուժեղացող անձրևի պայմաններում փոուլը նվաճեց Լյուիս Հեմիլթոնը՝ այդ առումով դառնալով բրիտանացի լավագույն մրցարշավորդը պատմության մեջ: Նախկին ցուցանիշը պատկանում էր Ջիմ Քլարկին: Ընդհանուր առումով Լյուիսը զիջում է միայն լեգենդար Այրթոն Սեննային, Միխայել Շումախերին և Սեբասթիան Ֆեթելին: Երկրորդ հորիզոնականը զբաղեցրեց Red Bull-ի նորեկ՝ Դանիել Ռիկյարդոն, ով առաջ անցավ թե թիմակից՝ Ֆեթելից, թե ընդհանուր հաշվարկի առաջատար՝ Նիկո Ռոսբերիգից, ով այս անգամ բավարարվեց չորրորդ տեղով:

Քանի որ որակավորումն անցել էր անձրևային պայմաններում, մրցարշավորդները հնարավորություն ունեին՝ ընտրել Pirelli-ի առաջարկած երկու տեսակի անվադողերից ցանկացածը: Արդյունքում բոլորը կանգ առան ավելի արագ Soft տեսակի վրա, բացի Մագնուսսենից, ով նախընտրեց համեմատաբար դանդաղ Medium-ը:

Մեկնարկը հաջող ստացվեց Հեմիլթոնի համար, ով կարողցավ պահպանել առաջատարի դիրքը, մինչ դեռ նրա հետևում թեժ պայքար, որի արդյունքում Ռոսբերգը նահանջեց վեցերորդ տեղ, իսկ Հեմլթոնին հետապնդողների առաջատարը դարձավ Ֆեթելը: Պիթ-ստոպերի առաջին ալիքն սկսվեց արդեն 8-րդ շրջանին: Լուրջ խնդիրներ առաջացան Ֆելիպե Մասսայի բոլիդի ձախ հետևի անիվը փոխելու ժամանակ, որն ըստ երևույթին վնասվել էր մեկնարկին գրանցված միջատեպի ընթացքում: Այս հանգամանքն այլևս թույլ չտվեց բրազիլացուն պայքարել միավորների համար, չնայած Williams-ի արագությունը բավարարում էր բարձր տեղ գրավելուն: Քսաներկուերորդ շրջանին Ռոսբերգը կարողացավ շրջանցել Ֆեթելին և դուրս գալ երրորդ տեղ: Արդյունքում Ֆեթելին հասավ նաև Ռիկկյարդոն, և Red Bull-ում որոշեցին խնդրել գերմանացուն՝ բաց թողնել Դանիելին: Մի քանի շրջան դեռևս Սեբը դիամդրում էր և չէր կատարում հրահանգը, մինչ ի վերջո ավստրալացին կարողցավ անցնել թիմակցին: Երրորդ պիթ-ստոպից հետո Ռոսբերգը հզոր գրոհ ձեռնարկեց Ալոնսոյի դիրքերի վրա և կարողցավ անցնել իսպանացուն 42-րդ շրջանին: Այդ պահից հետո երկու Mercedes-ները հետևողականորեն պոկվեցին այլ մրցակիցներից՝ վստահորեն տոնելով չորրորդ հաղթանակը չորս մեկնարկային Գրան-Պրիներում, ընդ որում երեքում գրանցելով հաղթական դուբլ: Երրորդ տեղը կարողացավ պահպանել Ֆերնանդո Ալոնսոն: Ուշագրավ էր, որ մրցափուլի արդյունքները գրանցվեցին 54-րդ շրջանի դրությամբ, քանի որ 55-րդին մրցավազքի առաջատարին սխալմամբ ցուցադրվել էր վանդակավոր դրոշը: Այս իրավիճակը կարգավորվում է առաջնության Սպորտային Կանոնադրությամբ, որն էլ կիրառվեց այս պարագայում:

Այսպիսով Հեմիլթոնը գրեթե հասավ Ռոսբերգին անհատական առաջնության պայքարում՝ հետ մնալով թիմակցից ընդամենը 4 միավորով: Ալոնսոն էլ դուրս եկավ երրորդ հորիզոնական: Թիմային հաշվարկում շատերի կարծիքով պայքարը կարելի է համարել ավարտված: Ընդամենը 4 մրցափուլերից հետո Mercedes-ը մոտակա մրցակից՝ Red Bull-ից առաջ է անցել 97 միավորով, և չի երևում, թե ինչպես մնացած թիմերը կարող են հասնել Արծաթագույն Նետերին:

Առաջնությունը ընդմիջում է վերցնում՝ վերադառնալու համար Եվրոպա: Հաջորդ մրցափուլը կկայանա Բարսելոնայի Կատալունյա մրցուղում:



Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ,տեղադրեք այստեղ ձեր կարծիքը նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր հաշիվը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ մեկնաբանություններ թողնելիս: Թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային բնույթի նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ տեղադրել արգելվում է:


Copyright © 2024 autoplus.am Հետևեք մեզ Twitter Facebook Google + Instagram
Website designed and developed by e-Works Web Design Studio