Auto Plus Magazine

  • Հայ

ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԹԵԺ ՊԱՅՔԱՐ ԱՎԱԶՈՒՏՆԵՐՈՒՄ
06 Ապրիլ 2014

2014 թ առաջնությունը սպառնում է վերածվել Mercedes-ի երկու մրցարշավորդների ներքին պայքարի, ինչն առավելագույնս տեսանելի դարձավ Սահիրի մրցուղում: Ընդ որում Բահրեյնի մրցափուլն ապացուցեց նաև, որ տեխնիկական փոփոխությունները զգալիորեն նպաստում են նաև ընդհանուր պայքարի տեսարժանությանը: Անակնկալներն ու թեժ պայքարը սկսվեցին դեռևս ուրբաթ օրվա ազատ մրցելույթներից, շարունակվեցին որակավորման ժամանակ, իսկ դրանց գագաթնակետն էր Հեմիլթոնի և Ռոսբերգի "մահացու” պայքարը միմյանց դեմ, որտեղ ավելի սառնասիրտ գտնվեց բրիտանացի մրցարշավորդը:

Սա այս մրցաշրջան առաջին "չոր” որակավորումն էր. այն թույլ տվեց ավելի հստակ գնահատել թիմերի մարզավիճակը: Pirelli-ն՝ անվադողերի պաշտոնական մատակարարը , այս շաբաթ տրամադրել էր Soft և Medium տեսակի անվադողեր, որոնց միջև արագության տարբերությունը հասնում է շուրջ 2 վայրկյանի: Ցուցադրվելիք արդյունքների վրա որոշակի ազդեցություն ունեցավ նաև կազմակերպիչների որոշումը՝ տեղափոխել մրցարշավի մեկնարկը ավելի ուշ ժամի, ինչի հետևանքով փոխվեց նաև ասֆալտի ջերմաստիճանը:

Սակայն մինչ այդ թիմերը դուրս եկան մրցուղի՝ պարզելու որակավորման փուլի հաղթողին: Ինչպես և նախորդ՝ Մալայզիայի մրցափուլում որակավորման առաջին արգելքը չհաղթահարեցին Marussia և Caterham թիմերն ամբողջ կազմով և նրանց ընկերակցած Ադրիան Սութիլն ու Պասթոր Մալդոնադոն:

Երկրորդ սեգմենտում մրացարշավորդները գերադասեցին հանդես գալ առավել փափուկ անվադողերով: Merecedes-ի առավելությունն այնքան մեծ էր, որ նրանք նույնիսկ դուրս չեկան մրցուղի՝ երկրորդ արագ շրջան կատարելու: Ուշագրավ էր, որ Williams-ի երկու պիլոտները ցույց տվեցին բացարձակ միևնույն արդյունքը՝ 1.34.842: Հետագա պայքարից դուրս մնացին Սեբասթիան Ֆեթելը, Հյուլկենբերգը, Քվյատը, Վերնը, Գուտյերեսն ու Գրոժանը:

Եթե հաշվի չառնենք Ռոսբերգի և Հեմիլթոնի նվաճաած համապատասխանաբար 1-ին և 2-րդ հորիզոնականները, ապա երրորդ մրցափուլում առավել աչքի ընկան Սերխիո Պերեսն ու Վալթերի Բոթասը: Բացի նշված մարզիկներից առաջին տասնյակում էին նաև երկու McLaren-ները, երկու Ferrari-ները, մեկ Red Bull և մեկ այլ Williams: Սակայն երրորդ տեղը գրաված Ռիկյարդոն կորցրեց 10 տեղ նախորդ մրցափուլում չամրացված անիվով մրցուղի դուրս գալու պատճառով:

Հենց մեկնարկի ժամանակ Հեմիլթոնը կարողցավ շրջանցել թիմակցին, իսկ Մասսան կտրուկ բարձրացավ 3-րդ հորիզոնական: Ինչպես և նախորդ մրցափուլում բախվեցին Մագնուսսենն ու Ռայկկոնենը, սակայն այս անգամ առանց ավելորդ վնասվածքների: Արդեն 15-16 շրջան անց պարզ դարձավ, որ հաղթանակը իրենց մեջ կխաղարկեն Mercedes-ները: Սուր պայքարի արդյունքում Նիկոն և Լյուիսը անընդհատ փոխվում էին տեղերով: Թիմի ղեկավարները մտահոգված տեսք ունեին, սակայն ակնհայտորեն չէին միջամտում պայքարին, որը կարող էր և անհաջող ավարտվել թիմի համար, եթե մրցարշավորդներից որևէ մեկը թեկուզ աննշան սխալ կամ չմտածված գործողություն թույլ տար իրեն:

Ընդհանրապես Բահրեյնի մրցափուլն առանձնացավ թեժ պայքարով պելոտոնի ողջ երկայնքով: Մարզկները պայքարում էին յուրաքանչյուր սանտիմետրի համար՝ չցանկանալով զիջել միմյանց: Նման պայքարի արդյունքում էլ 41-րդ շրջանին բախվեցին Պասթոր Մալդոնադոյի Lotus-ն ու Էսթեբան Գուտյերեսի Sauber-ը: Վերջինիս մեքենան պտույտ գործեց երկայնակի առանցքի շուրջ և վայրէջք կատարեց չորս անիվների վրա: Բարեբախտաբար մեքսիկացին չտուժեց, սակայն մրցավազքը դադարեցվեց՝ մեքենաների մնացորդները հավաքելու համար: Անվտանգության մեքենայի դուրս գալը թույլ տվեց Ռոսբերգին չեզոքացնել Հեմիլթոնի ունեցած առավելությունը, և պայքարը սկսվեց նորից: Ընթացքում կցորդման հետ խնդիրների պատճառով պայքարից դուրս մնացին երկու McLaren-ները, և իր 250-րդ Գրան-Պրին անցկացնող Ջենսոն Բաթոնը զրկվեց միավորներ վաստակելու հնարավորությունից: Ընթացքում Մալդոնադոն 10 վայրկյան տուգանք ստացավ վթարի պատճառ դառնալու համար: Պայքար էր ընդանում նաև Red Bull-ի երկու ներկայացուցիչների միջև, որից հաղթող դուրս եկավ Ռիկյարդոն, ով գրավեց չորրորդ տեղը:Սակայն առավել հաջող հանդես եկավ մեքսիկացի Սերխիո Պերեսը, ով դիմանալով պայքարի թոհուբոհին՝ բարձրացավ պատվո պատվանդանի 3-րդ աստիճանին: Սա երկրորդ դեպքն էր Force India-ի պատմության մեջ՝ Ջանկարլո Ֆիզիկելլայի Սպա-Ֆրանկորշամում գրանցած հաջողությունից հետո: Միավորներ վաստակեցին նաև Հյուլկենբերգը, Ֆեթելը, Մասսան, Բոթթասն, Ալոնսոն և Ռայկկոնենը:

Սա գերմանական թիմի երկրորդ անընդմեջ դուբլն էր, և Հեմիլթոն 24-րդ հաղթանակը կարյերայում: Ընդհանուր հաշվարկում Mercedes-ը նվաճեց 111 միավոր և արդեն երեք մրցափուլից հետո 67 միավորով առաջ անցավ անմիջական հետապնդողներից:

Մինչև Եվրոպա վերադառնալը թիմերը կահավաքվեն նաև Շանհայում՝ պարզելու համար Չինաստանի Գրան-Պրիի հաղթողի անունը: 



Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ,տեղադրեք այստեղ ձեր կարծիքը նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր հաշիվը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ մեկնաբանություններ թողնելիս: Թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային բնույթի նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ տեղադրել արգելվում է:


Copyright © 2024 autoplus.am Հետևեք մեզ Twitter Facebook Google + Instagram
Website designed and developed by e-Works Web Design Studio