ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՀԵՄԻԼԹՈՆԻ ՋԱԽՋԱԽԻՉ ՀԱՂԹԱՆԱԿԸ
31 Մարտ 2014
Մարտի 3-ն տեղի ունեցավ 2014 թ. Ֆորմուլա 1 առաջնության երկրորդ
մրցափուլը՝ Մալայզիայի Գրան-Պրին, որը ոչ միայն ամենադժվարներց մեկն է օրացույցում,
այլև ամենաանկանխատեսելիներից մեկը: Բացի զուտ մրցուղու կառուցվածքից բխող բարդություններից,
այստեղ մշտապես իր խոսքն է ասում եղանակը. գարնան սկզբին այստեղ մոլեգնում են արևադարձային
ցիկլոնները, որոնք այս անգամ էլ իրենց դերակատարումն ունեցան Գրան-Պրիի ընթցքում: Սակայն
կար մի թիմ և երկու մարզիկ, ովքեր, ասես, անտեսում են ցանկացած խոչընդոտ: Ինչպես և
Ավստրալիայում անգերազանցելի էին Mercedes-ի մրցարշավորդները:
Հորդառատ անձրևի պատճառով որակավորման սկիզբն անընդհատ հետաձգվում
էր անորոշ ժամանակով: Ի վերջո մրցարշավորդները մրցուղի դուրս եկան գրեթե մեկ ժամ ուշացումով,
ընդ որում որոշներն արդեն իսկ միջանկյալ անվադողերով, չնայած ասֆալտը շարունակում էր
ամբողջությամբ թաց մնալ: Իրավիճակը փոխվում էր շրջանից շրջան, և այն պահին, երբ մարզիկների
մեծ մասը որոշեց նույնպես անցնել միջանկյալ անվադողերի, անձրևը վերսկսվեց նոր ուժով:
Մի քանի մրցարշավորդներ, այդ թվում աշխարհի քառակի չեմպիոն Սեբասթիան Ֆեթելը, դուրս թռան մրցուղուց, սակայն կարողացան վերադառնալ
պայքարի մեջ: Հաջողությունը նույնքան բարեհաճ չգտնվեց Մարկուս Էրիքսոնի հանդեպ, ով
ջարդեց մեքենան, ինչի արդյունքում որակավորման առաջին սեգմենտը դադարեցվեց և արդյունքները
ֆիքսվեցին այդ պահի դրությամբ: Պայքարից դուրս մնացին Caterham և Marussia թիմերն ամբողջ
կազմով, ինչպես նաև Ադրիան Սութիլը՝ Sauber-ից և Պասթոր Մալդոնադոն՝ Lotus-ից:
Պայքարի երկրորդ հատվածն էլ անմասն չմնած վտանգավոր միջադեպերից:
Այսպես ընդհարվեցին Ֆերնանդո Ալոնսոյի Ferrari-ն և Դանիիլ Քվյատի Toro Rosso-ն: Երկու
մեքենաներն էլ ստպված էն վերադառանալ բոքսեր՝ վերանորոգման համար, իսկ պայքարը որոշ
ժամանակով կրկին ընդհատվեց կարմիր դրոշներով: Այն վերսկվելուց հետո "խաղից դուրս” հայտնվեցին Քվյատը, Գուտյերեսը,
Մասսան, Պերեսը, Բոթթասը և Գրոժանը:
Իսկ երրորդ սեգմենտում հայտնված մրցարշավորդներն ի վերջո
տեղերը բաշխվեցին հետևյալ հերթականությամբ՝ Հեմիլթոն, Ֆեթել, Ռոսբերգ, Ալոնսո, Ռիկյարդո,
Ռայկկոնեն, Հյուլկենբերգ, Մագնուսսեն, Վերն և Բաթոն:
Կիրակի առավոտյան եղանակային պայմանները թույլ տվեցին մրցարշավորդներին
ազատորեն ընտրել մեկնարկի անվադողերը, և բոլորն անխտիր կանգ առան ավելի արագ՝ Medium
տեսակի վրա: Մեկնարկից առաջ հանգավ Սերխիո Պերեսի Force India-ն, ինչը թույլ չտվեց
մեքսիկացուն դուրս գալ մրցուղի: Ընդհանուր առմամբ մեկնարկն անցավ առանց ավելորդ պատահարների:
Հեմիլթոնը պահպանեց առաջատարի դիրքը, մինչ Ռոսբերգն ու Ռիկյարդոն կարողացան շրջանցել
Ֆեթելին: Թեթև հպում տեղի ունեցավ Ռայկկոնենի և McLaren-ի նորեկ՝ Մագնուսսենի միջև,
ինչի աչդյունքում ֆինլանդացին ստիպված էր փոխել անվադողերն արդեն հաջորդ շրջանին:
Ողջ մրցավզաքի ընթացքում անընդհատ տեղեկություններ էին ստացվում
հնարավոր տեղումների մասին, սակայն ամեն ինչ սահմանափակվեց մի քանի կաթիլով: Հազվադեպ
երևույթ Սեպանգի մրցուղում, ինչը սակայն ևս մեկ անգամ ընդգծեց այն ահռելի առավելությունը,
որն ունեն Mercedes-ի մրցարշավորդները մնացած բոլոր մրցակիցների նկատմամբ: Ավստրալիայի
Գրան-Պրիի պայքարից դուրս մնալուց հետո Լյուս Հեմիլթոնը լի էր ցանկությամբ յուրահատուկ
"վրեժ” լուծել և հետևողականորեն մեծացնում էր իր առավելությունը հիմնական ախոյանի՝
թիմակից Նիկո Ռոսբերիգի նկատմամբ: Այս մրցաշրջանի թերևս գլխավոր անհաջողակ կարելի է համարել երտասարդ ավստրալացի Դանիել Ռիկյարդոյին:
Բավական չէր, որ վառելիքի ցուցիչի սխալ աշխատանքի պատճառով նրան որակազրկեցին և նա
չկարողացավ վայելել սեփական հարկի տակ պատվո պատվանդանին բարձրացած առաջին և դեռևս
միակ ավտստրալացին լինելու բերկրանքը, Մալայզիայում էլ Red Bull-ի նորեկին կրկնկակոխ
հետապնդում էին զանզան տեխնիկական խնդիրներ: Այսպես քառասուներեքերորդ շրջանին նա ստիպված
էր վերդառնալ պիթ-լեյն՝ փոխելու առջևի կոտրված հակաթևը, իսկ դրանից անմիջապես հետո
էլ նրան տուգանեցին ստյուարդները՝ թերի ամրացված և անվտանգությանը սպառնալիք ներկայացնող
անիվի համար: Վերադառանալով մրցուղի ու ևս մի քանի շրջան անցնելուց հետո՝ ի վերջո Ռիկյարդոն
կանգ առավ և դուրս մնաց հետագա պայքարից:
Իսկ այն ավատրվեց Լյուիս Հեմիլթոնի ավելի քան ջախջախիչ հաղթանակով՝
17 վայրկյան առավելություն սեփական թիմակցի և 24՝ երրորդ տեղը գրաված Ֆեթելի նկատմամբ:
Եվս մեկ հետաքրքիր փաստ. Միավորներ վաստակած մրցարշավորդներից երկուսը՝Քևին Մագնուսսենն
ու Դանիիլ Քվյատը հաղթողին զիջեցին մեկ շրջանից ավելին:
Բացի վերը նշված մարզիկներից առաջին տասնյակում տեղ զբաղեցրին
Ֆերնանդո Ալոնսոն, Նիկո Հյուլկենբերգը, Ջենսոն Բաթոնը և Williams-ի երկու ներկայացուցչները՝
Ֆելիպե Մասսան և Վալթերի Բոթթասը:
Այսպիսով Mercedes-ն էլ ավելի ամրացրեց իր առաջատարի դիրքերը
Կոնստրուկտորների Գավաթի հաշվարկում, իսկ Ռոսբերգն ու Հեմիլթոնը վստահորեն գլխավորեցին
անհատական առաջնության աղյուսակը: Մինչև Բահրեյնում կայանալիք հաջորդ մրցափուլը մնացել
է մեկ շաբաթ, և թիմերը հանգստանալու ժամանակ չունեն: