Auto Plus Magazine

  • Հայ

ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

TWINGO: ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ 20 ՏԱՐԻ
04 Դեկտեմբեր 2013

Twingoն այս տարի նշում է իր 20-ամյակը: Այն անվանվել է «Մեքենա, որը գոյություն չի ունեցել» [1] : Հայտնվելով շուկայում՝ այն անմիջապես գրավեց բոլորի ուշադրությունը՝  շնորհիվ իր համարձակ դիզայնի, նորարար կոնցեպտի և կայտառ բնավորության: Վաճառվել է TWINGO ավելի քան  2 միլիոն օրինակ:

ՀԱՄԱՐՁԱԿ ՆԱԽԱԳԻԾ

1989թ-ին Renault-ն իր առջև խնդիր դրեց մշակել կոմպակտ, պրակտիկ, տնտեսող և հարմարավետ ավտոմեքենա, որը միևնույն ժամանակ չէր մրցակցի Clio-ի հետ: Twingo-ի աշխատանքային խմբի նպատակն էր փոքր ավտոմեքենայի ստեղծումը՝ հեղափոխական, դյուրին դիզայնով և հարմար գնով: Միակ ճիշտ որոշումը լիովին նոր մոտեցումն էր, որի հիմքում ընկած էր վարորդների կյանքի դյուրացնելը: Այդ նպատակին հնարավոր էր հասնել հանելով ավելորդությունները և դրանք փոխարինելով յուրահատուկ նորարարություննով, ինչպիսինն են օրինակ հետևի ծալվող նստատեղերը:  

ՊԱՐԶ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻԾ

Ի տարբերություն մրցակիցների կողմից առաջարկվող այլ մոդելային ապրանքագծերի, Twingo-ն յուրահատուկ է, քանի որ հասանելի էր միայն իր մեկ տարբերակով՝ 1.2 լիտր ծավալով և 55 ձիաուժ ունեցող շարժիչով, և ներառում էր էլեկտրական հայելիքներ ու կանաչ փոխանցման տուփ:  Շուկա դուրս գալու պահին Twingo-ն առաջարկվում էր կուզովի 4 գույն՝ ուլտրամարին կապույտ, վառ կարմիր, կանաչ կորիանդր և հնդկական դեղին: Ինչպես նաև հնարավորություն կար ընտրել 2 տարբերակներից՝ ծալվող բրեզենտե տանիք և եղանակի կառավարման տանիք տարբերակներից:

ԱՐՏԱՔԻՆԻՑ ԿՈՄՊԱԿՏ, ՆԵՐՍԻՑ՝ ԸՆԴԱՐՁԱՆ ԵՎ ՖՈՒՆԿՑԻՈՆԱԼ

Twingo-ում օգտագործվում էր մեկ ամբողջական կմախք, որը թույլ եր տալիս ավելի արդյունավետ տեղաբաշխել շարժիչի բաժանմունքի և սրահի միջև տարածությունը: Շուկա դուրս գալու պահին Twingo-ն լավագույնն էր կոմպակտ քաղաքային ավտոմեքենաների սեգմենտում՝ ըստ սրահի բարձրության, ծնկների համար տարածության՝ հիմնականում շնորհիվ նորարար հետևի նստատեղերի: Բոլոր չորս նստատեղերը հնարավոր էր ծալել մեկ մակարդակով, ինչը երկտեղ մահճակալ է հիշեցնում: Դա այս դասի համար յուրահատուկ առաջարկ եր, որը վառ ընդգծում էր Twingo-ի լավ մտածված դիզայնն և ունիվերսալությունը: 

 «ՍՏԵՂԾԵ՛Ք ՁԵՐ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊԸ TWINGO-Ի ՀԵՏ»

Այս գովազդային կարգախոսը ուղեկցում էր Twingo-ին շուկա դուրս գալու պահին: «թվիստ», «սվինգ» և «տանգո» բառերից կազմված «Twingo» անվանումը լիովին արտացոլում էր այս մեքենայի յուրահատուկ, դինամիկ և դյուրին դիզայնը: Twingo-ի հետ Renault ընկերությունը ավտոմեքենաների լիովին նոր կոնցեպտ է առաջ քաշել: Այն դիտավորիմադրում էր կայացած ավտոմեքենաներին մոտեցումներին և կենտրոնացված էր նոր տեսակի սպառողի վրա՝ մարդկանց, ովքեր ձեռք էին բերում Twingo իրենց համար, այլ ոչ թե տպավորություն գործելու համար:


ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ ԻՆՔՆՈՒԹՅՈՒՆ

Twingo-ն Renault Espace-ի փոքրացված տարբերակը չէ: Նա ուներ վառ ինքնություն՝ արտաքին տեսքի կորացրած և հարթ ուրվագծերով: Ականակիրի կառուցվածքը ապահովում էր գերազանց տեսողություն և համատեղում էր պարզություն, ֆունկցիոնալություն և որոշ որոշ կայտառություն, որը հաղորդում էր ծաղրածուի քթի տեսքով վթարային ազդանշանի անջատիչը:

ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԵԹՎԵՐ

  • 1933թ. Մարտ՝ Twingo-ի կոմերցիոն թողարկում՝  Փարիզի ավտոսրահում փորձնական ցուցադրությունից  մի քանի ամիս անց.
  • 1994թ.՝ 240 000 վազք ավստրալիական տափաստաններում՝ցուցադրելով այդ մեքենայի հուսալիությունը, որի «տաղանդը» չի սահմանափակվում միայն քաղաքային շարժունությամբ.
  • 1994թ.՝ Twingo Easy-ի փոխանցման տուփով ներմուծում
  • 1996թ.՝ TwingoBenettonև TwingoMatic սահմանափակ սերիայի մեկնարկ՝ ավտոմատ եռափուլ փոխանցման տուփով և մինչև 60 ձիաուժ ավելացված հզորությամբ շարժիչով.
  • 1998թ.՝ Twingo-ի առաջին մասշտաբային ոճափոխությունը՝ շասսիների, նստատեղերի, ականակիրի և առջևի բամփերի արդիականացումով. ‘Eite’ սահմանափակ սերիայի մեկնարկ.
  • 1999թ.՝ ‘Initiale Paris’-ի մեկնարկ
  • 2000թ.՝ 16 փականով, 75 ձիաուժ ագրեգատի ներկայացում՝ Quickshift ռոբոտացված փոխանցման տուփով.
  • 2005թ.՝ Kiss Coolսահմանափակ սերիայի մեկնարկ.
  • 2007թ. հունիսի 28՝ վերջին Twingo 1-ի մեկնարկ Եվրոպայում, որի վաճարքը կազմել է 2 075 300 օրինակ 14 արտադրական տարվա ընթացքում;
  • 2012թ.՝ Կոլումբիայում Twingo-ի արտադրությունը շարունակվում եր մինչև 2012թ.: 1995-ից մինչև 2012թթ. Twingo-ն Կոլումբիայի շուկայում մեծ հաջողությունների հասավ՝ ավելի քան 100 000 ավտոմեքենայի վաճառքով: Twingo Tatoo-ն դարձավ Twingo 1-ի վերջին սահմանափակ սերիան:

 

 



[1] Քրիստոֆ Միդլերի կարծիքով, ով հանդիսանում է CNRS հետոզոտությունների ֆրանսիական  ինստիտւոտի տնօրե նը և 1994 թվականին տպագրված «Մեքենա, որը գոյություն չի ունեցել» գրքի հեղինակ  



Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ,տեղադրեք այստեղ ձեր կարծիքը նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր հաշիվը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ մեկնաբանություններ թողնելիս: Թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային բնույթի նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ տեղադրել արգելվում է:


Copyright © 2024 autoplus.am Հետևեք մեզ Twitter Facebook Google + Instagram
Website designed and developed by e-Works Web Design Studio