Auto Plus Magazine

  • Հայ

ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

RED BULL-Ի ՀՍՏԱԿ ՔԱՅԼԱՐՇԱՎԸ
09 Սեպտեմբեր 2013

2013 թ Ֆորմուլա 1 առաջնության հերթական փուլն անցկացվեց մոնցայի առասպելական մրցուղում, որն ամենաարագն է ներկայումս գործածվողներից: Ասես ի նշանավորումն մի քանի տարի առաջ Toro Rosso-ի ղեկին տոնած պատմական հաղթանակի, բացառիկ ելույթ ունեցավ Սեբասթիան Ֆեթելը: Մեկնարկելով փոուլից՝ աշխարհի եռակի չեմպիոնը ոչ մի վայրկյան թույլ չտվեց՝ կասկածելու իր հաղթանակի մեջ՝ այդպիսով ամրապնդելով նաև դիրքերը առաջնության անհատական հաշվարկում:

Ըստ ավանդույթի մոնցայի մրցուղում կայանալիք մրցավազքը պահանջում է նվազագույն սեղմիչ ուժ, և թիմերը տարեց տարի այս փուլի համար նախապատրաստում են հատուկ աէրոդինամիկ տարրեր, որոնք այլևս երբեք չեն օգտագործվում: Ուիկ-էնդին լարցուցիչ հմայք են հաղորդում նաև Ֆերրարիի սիրահարները, ովքեր պատրաստ են խելագարորեն երկրպագել Սկուդերիային: .

Ուրբաթ և շաբաթ տեղի ունեցած ազատ մրցելույթները ցույց տվեցին, որ չնայած Red Bull-ը գտնվում է հիանալի մարզավիճակում, հիմնական մրացակիցները՝ Ferrari-ն ու Mercedes-ը ևս պատրաստ են պայքարի: Անսպասելի լավ տեսք ունեին իր 50-ամյակը տոնող McLaren-ի պիլոտները: Սակայն ուժերի իրական դասավորվածությունը պարզ դարձավ միայն կիրակի՝ որակավորման մրցափուլից հետո:

Առաջինսեսսիանանցավառանցանակնկալների: Ավանդաբար պայքարիցդուրս մնացինMarussia-նևCaterham-ը, ինչպեսնաևՎալթերիԲոթթասը՝Williams-ովևԷսթեբանԳուտիերեսը՝Sauber-ով: Իսկահաորկավարոմաներկրոդ հատվածնիրականմղձավանջիվերածվեցառաջատարներիցմիքանիսիհամար: Խիտտրաֆիկիպայմաններում սխալներթույլտվեցինևդուրսմնացին հետագաայքարից Lotus-իերկումրցարշավորդները՝Կիմի Ռայկոնենն ուՌոմանԳրոժանն, ինչպեսնաևMercedes-իառաջատար՝Հեմիլթոնն ուForceIndiaթիմն՝ամբողջկազմով:

Եզրափակիչում բոլորինհաճելիորեն զարմացրեց ՆիկոՀյուլկենբերգն, ովզիջեցմիայնRedBull-իանսանձելիդուետին: Ferrari-իհամարտնայինմրցուղումՖելիպեՄասսանկարողացավշրջանցել ՖերնանդոԱլոնսոյին: ԱռաջինտասնյակումտեղզբաղեցրեցիննաևMcLaren-իևToroRosso- իերկուական բոլիդներ:

PirelliընկերությունըՄոնցա էրբերելանվադողերիերկուամենակոշտկազմերը՝ Medium-ըևHard-ը, որոնց միջևժամանակային տարբերությունը չէրգերազանցում 0.5 վայրկյանը: Ենթադրվումէր, որ մրցավազքիօպտիմալ ռազմավարությունը միջնամասինմոտ անցկացվելիք պիթ-ստոպն է՝կախվածանվադողերինախապեսընտրվածտարբերակից: Արդյունքում Հեմիլթոնը, ՌայկոնեննուԳուտիերեսնընտրեցին Hard-ն, իսկմնացածմրցարշավորդներըկանգառանհամեմատաբարավելիփափուկուարագանվադողերի վրա:

ԳերազանցմեկնարկեցՄասսան, ովարդեներկրորդշրջադարձումկարողացավ դուրսգալերկրորդտեղ: րդենիսկձևավորվածավանդույթի համաձայն"տեղը չկիսեցինՍերխիո ՊերեսնուՌայկոնենը: Ֆինլանդացինհարվածեց մեքսիկացու McLaren-ինևստիպվածէրայցելելբոքսեր՝ առջևինորհակաթևստանալուհամար: ԲախտըչժպտացնաևՓոլդիՌեստայի, ով Գրոժանիհետ տեղիունեցածվթարիցհետո, լքեցմրցավազքնարդենառաջինշրջանին:

Մինչպելոտոնիմիջնամասում պայքարէրընթաննում, առաջատարը՝ Ֆեթելը, վստահորեն պոկվումէրմրցակիցներից, այդթվումնաևհիմնական"հակառակորդհամարվողԱլոնսոյից ուՀեմիլթոնից: Վերջինիս խանգարումէին նաևանվադողիուռադիոկապիհետծագածխնդիրները, ինչիարդյունքումբրիտանացինկորցրեց միքանիդիրքևմիայնագրեսիվ ուխիզախվարելաոճիշնորհիվկարողացավնվաճելերկումիավոր՝եզրագծիցմիքանի շրջանառաջ հաղթահարելով նախկինթիմակից՝ ՋենսոնԲաթոնիհամառդիմադրությունը: Երկրորդմրցավազքնանընդմեջրկարողացավ միավորներ վաստակելԿիմի Ռայկոնենը: ՖԻնլանդացուտրամադրությունմիգուցե սփոփվեցFerrari-իհետկնքվածպայմանագրիվերաբերյալմիքանիօրանցկատարվածհայտարարությունից: ԱյսպիսովհաջորդտարիՍկուդերիայիկազմում հանդեսկգաններկայիսգրեթեամենախարիզմատիկերկու մրցարշավորդները: ՄինչայդՖերնանդոԱլոնսոնկարողացավնվաճելերկրորդտեղը՝դրանովիսկ երախտապարտլինելովՄոնցայում հավաքվածտասնյակ հազարավոր երկրպագուներին:

Պատվոպատվանդանիերրորդ աստիճանին կանգնեցՖեթելի թիմակից՝ավստրալացիՄարկՈւեբբերը: Չորրորդից տասներորդ տեղերըբաշխվեցին հետևյալկերպ. Մասսա, Հյուլկնեբերգ, Ռոսբերգ, Ռիկարդո, Գրոժն,Հեմիլթոն, Բաթոն:

ԱյսպիսովՍեբասթիանՖեթելնիրառավելությունըմոտակա մրցակիցԱլոնսոյիցհասցրեցմինչը 53 միավորի, իսկRedBullթիմնէլFerrari-ինգերազանցումէ 104 միավորով: Թվումէ՝ամենինչխոսում էԴիտրիխՄատեշիցիթիմիհերթականդուբլիօգտին:

 

Շատբանպարզկդառնաարդենհաջորդմրցափուլիժամանակ: Սինգապուրի գիշերայինԳրան- Պրինմերուշադրությանկենտրոնումկլինիսեպտեմբերի 20-ից 22- ը:

2013 թ Ֆորմուլա 1 առաջնության հերթական փուլն անցկացվեց մոնցայի առասպելական մրցուղում, որն ամենաարագն է ներկայումս գործածվողներից: Ասես ի նշանավորումն մի քանի տարի առաջ Toro Rosso-ի ղեկին տոնած պատմական հաղթանակի, բացառիկ ելույթ ունեցավ Սեբասթիան Ֆեթելը: Մեկնարկելով փոուլից՝ աշխարհի եռակի չեմպիոնը ոչ մի վայրկյան թույլ չտվեց՝ կասկածելու իր հաղթանակի մեջ՝ այդպիսով ամրապնդելով նաև դիրքերը առաջնության անհատական հաշվարկում:

Ըստ ավանդույթի մոնցայի մրցուղում կայանալիք մրցավազքը պահանջում է նվազագույն սեղմիչ ուժ, և թիմերը տարեց տարի այս փուլի համար նախապատրաստում են հատուկ աէրոդինամիկ տարրեր, որոնք այլևս երբեք չեն օգտագործվում: Ուիկ-էնդին լարցուցիչ հմայք են հաղորդում նաև Ֆերրարիի սիրահարները, ովքեր պատրաստ են խելագարորեն երկրպագել Սկուդերիային: .

Ուրբաթ և շաբաթ տեղի ունեցած ազատ մրցելույթները ցույց տվեցին, որ չնայած Red Bull-ը գտնվում է հիանալի մարզավիճակում, հիմնական մրացակիցները՝ Ferrari-ն ու Mercedes-ը ևս պատրաստ են պայքարի: Անսպասելի լավ տեսք ունեին իր 50-ամյակը տոնող McLaren-ի պիլոտները: Սակայն ուժերի իրական դասավորվածությունը պարզ դարձավ միայն կիրակի՝ որակավորման մրցափուլից հետո:

Առաջինսեսսիանանցավառանցանակնկալների: Ավանդաբար պայքարիցդուրս մնացինMarussia-նևCaterham-ը, ինչպեսնաևՎալթերիԲոթթասը՝Williams-ովևԷսթեբանԳուտիերեսը՝Sauber-ով: Իսկահաորկավարոմաներկրոդ հատվածնիրականմղձավանջիվերածվեցառաջատարներիցմիքանիսիհամար: Խիտտրաֆիկիպայմաններում սխալներթույլտվեցինևդուրսմնացին հետագաայքարից Lotus-իերկումրցարշավորդները՝Կիմի Ռայկոնենն ուՌոմանԳրոժանն, ինչպեսնաևMercedes-իառաջատար՝Հեմիլթոնն ուForceIndiaթիմն՝ամբողջկազմով:

Եզրափակիչում բոլորինհաճելիորեն զարմացրեց ՆիկոՀյուլկենբերգն, ովզիջեցմիայնRedBull-իանսանձելիդուետին: Ferrari-իհամարտնայինմրցուղումՖելիպեՄասսանկարողացավշրջանցել ՖերնանդոԱլոնսոյին: ԱռաջինտասնյակումտեղզբաղեցրեցիննաևMcLaren-իևToroRosso- իերկուական բոլիդներ:

PirelliընկերությունըՄոնցա էրբերելանվադողերիերկուամենակոշտկազմերը՝ Medium-ըևHard-ը, որոնց միջևժամանակային տարբերությունը չէրգերազանցում 0.5 վայրկյանը: Ենթադրվումէր, որ մրցավազքիօպտիմալ ռազմավարությունը միջնամասինմոտ անցկացվելիք պիթ-ստոպն է՝կախվածանվադողերինախապեսընտրվածտարբերակից: Արդյունքում Հեմիլթոնը, ՌայկոնեննուԳուտիերեսնընտրեցին Hard-ն, իսկմնացածմրցարշավորդներըկանգառանհամեմատաբարավելիփափուկուարագանվադողերի վրա:

ԳերազանցմեկնարկեցՄասսան, ովարդեներկրորդշրջադարձումկարողացավ դուրսգալերկրորդտեղ: րդենիսկձևավորվածավանդույթի համաձայն"տեղը չկիսեցինՍերխիո ՊերեսնուՌայկոնենը: Ֆինլանդացինհարվածեց մեքսիկացու McLaren-ինևստիպվածէրայցելելբոքսեր՝ առջևինորհակաթևստանալուհամար: ԲախտըչժպտացնաևՓոլդիՌեստայի, ով Գրոժանիհետ տեղիունեցածվթարիցհետո, լքեցմրցավազքնարդենառաջինշրջանին:

Մինչպելոտոնիմիջնամասում պայքարէրընթաննում, առաջատարը՝ Ֆեթելը, վստահորեն պոկվումէրմրցակիցներից, այդթվումնաևհիմնական"հակառակորդհամարվողԱլոնսոյից ուՀեմիլթոնից: Վերջինիս խանգարումէին նաևանվադողիուռադիոկապիհետծագածխնդիրները, ինչիարդյունքումբրիտանացինկորցրեց միքանիդիրքևմիայնագրեսիվ ուխիզախվարելաոճիշնորհիվկարողացավնվաճելերկումիավոր՝եզրագծիցմիքանի շրջանառաջ հաղթահարելով նախկինթիմակից՝ ՋենսոնԲաթոնիհամառդիմադրությունը: Երկրորդմրցավազքնանընդմեջրկարողացավ միավորներ վաստակելԿիմի Ռայկոնենը: ՖԻնլանդացուտրամադրությունմիգուցե սփոփվեցFerrari-իհետկնքվածպայմանագրիվերաբերյալմիքանիօրանցկատարվածհայտարարությունից: ԱյսպիսովհաջորդտարիՍկուդերիայիկազմում հանդեսկգաններկայիսգրեթեամենախարիզմատիկերկու մրցարշավորդները: ՄինչայդՖերնանդոԱլոնսոնկարողացավնվաճելերկրորդտեղը՝դրանովիսկ երախտապարտլինելովՄոնցայում հավաքվածտասնյակ հազարավոր երկրպագուներին:

Պատվոպատվանդանիերրորդ աստիճանին կանգնեցՖեթելի թիմակից՝ավստրալացիՄարկՈւեբբերը: Չորրորդից տասներորդ տեղերըբաշխվեցին հետևյալկերպ. Մասսա, Հյուլկնեբերգ, Ռոսբերգ, Ռիկարդո, Գրոժն,Հեմիլթոն, Բաթոն:

ԱյսպիսովՍեբասթիանՖեթելնիրառավելությունըմոտակա մրցակիցԱլոնսոյիցհասցրեցմինչը 53 միավորի, իսկRedBullթիմնէլFerrari-ինգերազանցումէ 104 միավորով: Թվումէ՝ամենինչխոսում էԴիտրիխՄատեշիցիթիմիհերթականդուբլիօգտին:

 

Շատբանպարզկդառնաարդենհաջորդմրցափուլիժամանակ: Սինգապուրի գիշերայինԳրան- Պրինմերուշադրությանկենտրոնումկլինիսեպտեմբերի 20-ից 22- ը:



Մեկնաբանություններ
Հարգելի այցելուներ,տեղադրեք այստեղ ձեր կարծիքը նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր հաշիվը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ մեկնաբանություններ թողնելիս: Թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային բնույթի նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ տեղադրել արգելվում է:


Copyright © 2024 autoplus.am Հետևեք մեզ Twitter Facebook Google + Instagram
Website designed and developed by e-Works Web Design Studio