ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՖԵԹԵԼԻ ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՂԹԱՆԱԿԸ ԳԵՐՄԱՆԻԱՅՈՒՄ
08 Հուլիս 2013
Անցած հանգստյան օրերին կայացավ Ֆորմուլա 1 2013թ մրցաշրջանի հերթական Գրան-պրին՝ Նյուրբուրգրինգի բացառիկ մրցավազքը
Առաջին սեսնացիաներն ու հուսախաբություններն ի հայտ եկան արդեն որակավորման փուլում: Պատմության մեջ իր 600-րդ մրացավազքն անցկացնող առասպելական Williams թիմը ամբողջ կազմով չկարողացավ հաղթահարել նույնիսկ առաջին որակավորման փուլի արգելքը՝ միանալով արդեն իսկ հետնապահ համարվող Marussia և Caterham թիմերին:
Էլ ավելի մեծ էր Mercedes-ի հիասթափությունը որակավորման երկրորդ փուլում. մի թիմ, որն այս մրցաշրջանում հիմնականում փայլում է որակավորումների ժամանակ:Սխալ կողմնորոշվելով մրցուղում տիրող իրավիճակում՝ հետագա մրցապայքարից դուրս մնաց ընթացիկ մրցաշրջանի երեք փուլերի հաղթող Նիկո Ռոսբերգը: Արդյունքում որակավորման երրորդ փուլի վերջին շրջանում հաղթանակ տոնեց Ռոսբերգի թիմակից Լյուիս Հեմիլթոնը, ով մեկ տասներորդական վայրկյանով առաջ անցավ աշխարհի եռակի չեմպիոն Սեբասթիան Ֆեթելից
Բացի այդ մի քանի մրցարշավորդներ որոշեցին չանցնել արագ շրջան,որպեսզի ազատ լինեն կիրակնօրյա ռազմավարության ընտրության հարցում:
Մեկնարկը հաջող ստացվեց Red Bull-ի մրցարշավորդների համար, ովքեր գրեթե միաժամանակ կարողացան առաջ անցնել բրիտանացուց
Մրցավազքը շարունակվում էր իր հունով մինչև 24-րդ շրջանը, երբ պայթեց Ժյուլ Բյանկիի մեքենայի շարժիչը:Ֆրանսիացու Marussia-ն գլորվեց ուղեծրի վրա,ինչի պատճառով մրցուղում հայտնվեց անվտանգության մեքենան:Օգտվելով առիթից` մարզիկների մեծամասնությունը այցելեց բոքսեր՝ անվադողերի փոխորինման համար: Այդ ընթացքում հիդրավլիկ համակարգում ծագած խնդիրները ստիպեցին Ժան-Էրիկ Վերնին կանգնեցնել իր Toro Rosso-ն և դուրս մնալ պայքարից
Մրցավազքը վերսկսվեց վեց շրջան անց: Առաջատարությունը պահապնեց Ֆեթելն, ում կրնկակոխ հետապնդում էին Lotus-ի երկու մրցարշավորդները` Գրոժանն ու Ռայկոնենը: Այս երկուսին հետևում էին Ֆերնանդո Ալոնսոն` Ferrari-ով և Ջենսոն Բաթոնը` McLaren-ով, ովքեր հերթական անգամ ապացուցեցին, որ չեմպիոնական փորձը թույլ է տալիս հաջող ելույթ ունենալ նույնիսկ այն դեպքում, երբ զգացվում է արագության ակնհայտ պակաս: Իրեն բավականին լավ էր դրսևորում նաև Սերխիո Պերեսը, ով մրցուղում զբաղեցնում էր վեցերորդ տեղը: Ընդհանրապես պետք է նշել, որ Նյուրբուրգրինգի մրցափուլը գուցե ամենահաջողն էր բրիտանական թիմի համար ողջ մրցաշրջանում: Ու չնայած մեկ շրջանով հետ մնացող մարզիկների ստեղծած խոչնդոտների պատճառով մինչև եզրագիծը հատելը թե Բաթոնը, թե Պերեսը մեկական տեղ կորցրին և գրավեցին համապատասխանաբար վեցերորդ ու ութերորդ տեղերը, նման առաջընթացը կարող է դառնալ թիմի "վերդարձի” սկիզբը:
Եզրագծից մի քանի շրջան առաջ հրամանատարական խցիկից ստացած կարգադրությանը հետևելով`Ռոման Գրոժանը երկրորդ դիրքը զիջեց թիմակցին, ինչը շատ երկրպագուների համար դարձավ թիմային մարտավարության կիրառման հերթական ապացույցը: Այնուամենայնիվ պետք կլինի սպասել մրցաշրջանի ավարտին` հասկանալու համար` արդյոք նման քաղաքականությունն օգուտ տվեց Lotus-ին, թե` ոչ: Իսկ Գերմանաիյում առաջին հաղթանակը սեփական հարկի տակ տոնեց Սեբասթիան Ֆեթելը` իրական ցնցություն պարգևելով տրիբունաներում հավաքված երկրպագուներին: Lotus-ի մրցարշավորդները զբաղեցրեցին պատվանդանի երկրորդ և երրորդ աստիճանները: Լավագույն տասնյակում տեղ զբաղեցրին նաև Ֆ.Ալոնսոն, Լ.Հեմիլթոնը, Ջ.Բաթոնը, Մ.Ուեբերը, Ս.Պերեսը, Ն.Ռոսբերգը և Ն.Հյուլկենբերգը:
Առաջնության առաջին կեսը կավարտվի երեք շաբաթ անց Հունգարաիյում` Հունգարորինգում կայանալիք Գրան-պրիով: Սովորականի պես` հետևեք նորություններին autoplus.am կայքում: