ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
“ԱՐԾԱԹԱԳՈՒՅՆԵՐՆ” ՍԿՍՈՒՄ ԵՆ ԵՎ ՊԱՐՏՎՈՒՄ
13 Մայիս 2013
Անցյալ հանգստյան օրերին տեղի ունեցավ Ֆորմուլա
1 մրցաշրջանի այս տարվա առաջին եվրոպական մրցափուլը:
Թիմերը հավաքվել էին բոլորին քաջծանոթ Բարսելոնայում՝ վերջնականպես բարձրաձայնելու առաջնությունում հաղթանակ տոնելու իրենց նկրտումների մասին:
Թիմերից որոշներն,
օրինակ, Red Bull-ը, Ferrari-ն, Lotus-ն ավելի նախընտրելի դիրքեր ունեին: Mercedes-ն ու Force India-ն պետք է հաստատեին իրենց լավ մարզավիճակն,
իսկ մրցաշրջանի մեկնարկն ակնհայտորեն ձախողած McLaren-ը բոլորովին ուրիշ խնդիր ուներ լուծելու: Իրենց խոսքը ասացին նաև Pirelli-ի ներկայացուցիչները, որոնք հատուկ այս մրցափուլի համար որոշակի փոփոխության ենթարկեցին Hard կազմով անվադողերը:
Արդյունքում որակավորման փուլում կրկին անհասանելի են Շտութգարտի ներկայացուցիչնեը.
Մեկնարկային դաշտի առաջին շարքը բաժին հասավ Mercedes-ի մրցարշավորդներին:
Սա երրորդ անընդմեջ փոուլն էր գերմանական թիմի, և երկրորդ անընդմեջը՝ Նիկո Ռոսբերգի համար,
ով թիմակից՝ Լյուիս Հեմիլթոնից առաջ անցավ մոտ երեք տասներորդական վայրկյանով:
Մեկնարկային ցանցի երկրորդ շարքում տեղ զբաղեցրեցին Սեբաստիան Ֆեթելն ու Կիմի Ռայկկոնենը, իսկ երրորդը ամբողջույթամբ բաժին հասավ Ferrari-ի մրցարշավորդներ՝ Ֆերնանդո Ալոնսոյին և Ֆելիպե Մասսային:
Սակայն բրազիլացին Մարկ Ուեբբերին արգելափակելու համար տուգանվեց երեք դիրքի կորուստով և պայքարի մեկնեց միայն իններորդը: Այլ հետաքրքիր փաստերից պետք է նշել,
որ Սերխիո Պերեսին առաջին անգամ հաջողվեց գերազանցել Ջենսոն Բաթոնին ներթիմային հակամարտությունում, իսկ բրիտանացին առաջին անգամ ընդհանրապես չմասնակցեց որակավորման մրցումների
երրորդ
մասին:
Կիրակնօրյա մրցավազքից առաջ տեղի ունցավ պիլոտների ավանդական
շքերթը, որի ընթացքում մարզիկները հանդիսատեսի ներկայացնա պատմական մեքենաներով: Ինչ
վերաբերում է բուն մրցավազքին, ապա նույնիսկ նորացված անվադողերը հնարավորություն չէին տալիս մրցարշավորդներին ամբողջ ուժով նետվել պայքարի:
Դրանք գրեթե ակնթարթորեն կորցնում էին աշխատանքային
արդյունավետությունն, ինչը ստիպում էր պիլոտներին երթևեկել առավելագույն զգուշությամբ:
Չէ որ ցանկացած չմտածված գործողություն կարող էր դառնալ ճակատագրական: Բարսելոնյան մրցավազքն,
ասես, դարձավ Mercedes-ի բահրեյնյան անախորժությունների շարունակությունը: Որակավորման ժամանակ հավասարը չունեցող մեքենաները, ասես, պարզապես կանգ էին առել:
Արդեն տասնհինգերորդ շրջանին փոուլից մեկնարկած Ռոսբերգը միայն հինգերորդն էր, իսկ Հեմիլթոնն՝ ընդամենը տասներորդը:
Իսկ պայքարը գլխավորում էր տեղացի երկրպագուների կուռք՝ Ալոնսոն,
ում հետապնդում էին Ֆեթելն ու Մասսան:
Երեսուներորդ շրջանին բրազիլացին կարողացավ շրջանցել աշխարհի եռակի չեմպիոնին և Ferrari-ի երկրպագուներին նվիրեց կրկնակի հաղթանակի հնարավորության հույսը:
Եվ այդպես էլ կլիներ, սակայն նման դասավորվածության հետ համաձայն չեղավ Կիմի Ռայկկոնենը:
Մրցուղում մնացած Lotus-ի միակ մրցարշավորդը (Գրոժանը դուրս մնաց պայքարից արդեն 6-րդ շրջանին) անցակցրեց հերթական փայլուն մրցավազքը և ճկուն ու գրագետ մարտավարության շնորհիվ կարողացավ շրջանցել թե Ֆեթելին,
թե Մասսային՝ եզրագիծը հատելով երկրորդը: Իսկ հաղթանակը՝ կարյերայում 32-րդ անգամ բաժին հասավ Ֆերնանդո Ալոնսոյին,
ինչը թույլ տվեց իսպանացուն
բարձրանալ անհատական հաշվարկի երրորդ հորիզոնական՝ շրջանցելով այդ օրը ոչ մի միավոր չվաստակած Հեմիլթոնին: Մի քանի հավաքած միավորները հազիվ թե սփոփեն McLaren-ին:
Թիմը Կոնստրուկտորների գավաթում զբաղեցնում է իր համար անսովոր վեցերորդ հորիզոնականը և արդեն գրեթե կորցրել է բոլոր հնարավորությունները՝ պայքարելու որևէ տիտղոսի համար:
Երկու շաբաթ անց մրցարշավորդներն իրենց ուժերը կփորձեն օրացույցի
ամենադանդաղ և պահանջկոտ մրցուղիներից մեկում՝ Մոնակոյում: Թե ինչ անակնկալներ ու փորձություններ
են նախապատրաստել դքսության նեղլիկ ու վտանգավոր փողոցները առաջնության մասնակիցներին,
կպատմի մեր autoplus.am կայքը: