ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՌՈԴԵՈ՝ MERCEDES-Ի ՈՃՈՎ
02 Նոյեմբեր 2014
Ընդամենը մի քանի շաբաթ առաջ դժվար էր պատկերացնել, թե Ֆորմուլա
1-ի կայունությանն ինչ-որ բան կարող է սպառնալ: Սակայն Ճապոնիայի Գրան-Պրիից հետո,
երբ ծանր վնասվածք ստացավ Ժյուլ Բյանկին, կարծես թե ամեն ինչ սկսեց ընթանալ վատթարագույն
սցենարով: Marussia թիմն ընդհանրապես չմասնակցեց իր համար որոշակի առումներով տնային
համարվող Սոչիի մրցափուլին, իսկ ԱՄՆ չժամանեց նաև Caterham-ը, որը հայտնվել է շատ ծանր
ֆինանսական դրության մեջ: Սակայն անկախ պելոտոնը ցնցող զանազան միջադեպերից
Mercedes-ը շարունակեց իր հաղթարշավը: Այս անգամ հաղթանակը բաժին հասավ Լյուիս Հեմիլթոնին,
ով ամրապնդեց իր դիրքերն անհատական հաշվարկում:
Որակավորման փուլից առաջ պարզ դարձավ, որ Սեբասթյան Ֆեթելը
ստիպված է լինելու՝ մրցավազքն սկսել պիթ-լեյնից: Աշխարհի գործող քառակի չեմպիոնի բոլիդի
վրա ամբողջովին փոխարինվել էր ուժային սարքավորումը: Սա արդեն վեցերորդ նման դեպքն
էր ընթացիկ մրցաշրջանում, ինչն արգելված է առաջնության կանոնակարգով: Բացի գերմանացուց
տուգանքներ ստացան նաև Դանիիլ Քվյատը և Ջենսոն Բաթոնը: Իսկ որակավորման առաջին հատվածց
հետո պայքարից դուրս մնացին Գրոժանը, Ֆեթելը, Գուտյերեսն ու Ժան-Էրիկ Վերնը:
Երկրորդ հատվածն անցավ առանց ավելորդ միջադեպերի և ավարտվեց
Ռոսբերգի հաղթանակով, իսկ հաջորդ փուլի սահամանգիծը չհատեցին Դանիիլ Քվյատը՝ Toro
Rosso-յով, երկու Force India-ները՝ Սերխիո Պերեսն ու Նիկո Հյուլկենբերգը, և
Lotus-ը ներկայացնող Պասթոր Մալդոնադոն, ում համար սա իրոք հաջող ելույթ կարելի է համարել:
Սակայն բոլորին զարմացրեց Ադրիան Սութիլը, ով արագությամբ չփայլող իր Sauber-ով, կարողացավ
նվաճել 10-րդ մեկնարկային հորիզոնականը:
Որակավորման երրորդ հատվածում Ռոսբերգն ու Հեմիլթոնը երկու
անգամ փոխանակեցին լավագույն արդյունքները, մինչ այն պահը, երբ գերմանացին սահմանեց
1.36.067 ցուցանիշը՝ մոտ չորս տասներորդականով առաջ անցնելով Լյուիսից: Սա Ռոսբերգի
իններորդ փոուլն էր այս մրցաշրջանում: Մեկնարկային դաշտի երկրորդ շարքն ամբողջությամբ
զբաղեցրին Williams-ի բոլիդները՝ համապատասխանաբար Վալթերի Բոթթասն ու Ֆելիպե Մասսան:
Կիրակի մեկնարկը մի փոքր քաոսային ստացվեց՝ հիմնականում Սերխիո
Պերեսի "հերոսությունների” պատճառով: Մեքսիկացին նախ հարվածեց Ռայկկոնենի Ferrari-ին, իսկ այնուհետ բախվեց
Սութիլին՝ ի ճիգ դարձնելով Ադրիանի նախորդ օրվա նվաճումը: Արդյունքում կազմակերպիչներն
ստիպված էին մրցուղի հանել անվտանգության մեքենան, որը պիլոտներին իր հետևից տարավ
հինգ շրջան: Բերնդ Մայլանդերի հեռանալուց հետո կրքերը հանդարտվեցին, և ամեն ինչ ընդհացավ
սովորական հունով:
Մրցափուլի արդյունքների առումով վճռորոշ եղավ քսանչորսերորդ շրջանը, որի ընթացքում նախ Ֆերնանդո Ալոնսոն կարողացավ երկարատև պայքարից հետո առաջ անցնել Ջենսոն Բաթոնից, իսկ ամենակարևոր վազանցը տեղի ունեցավ պելոտոնի գլխամասում: Լյուիս Հեմիլթոնը 12-րդ շրջադարձում՝ ավելի ուշ արգելակելու շնորհիվ կարողացավ հայտնվել առավել նպաստավոր դիրքում և համարձակ մանևրով առաջ անցնել Նիկո Ռոսբերգից:
Այդ պահից սկսած բրիտանացին վստահորեն վերահսկում էր թիամկցից եղած տարածությունը՝ թույլ չտալով վերջինիս նույնիսկ գրոհի հույսեր փայփայել: Ռոսբերգը բավարարվեց պատվո պատվանդանի երկրորդ աստիճանով, իսկ երրորդն էլ բաժին հասավ այս մրցաշրջանի իսկական հայտնություն դարձած ավստրալացի Դանիել Ռիկկյարդոյին, ով հերթական 15 միավորը գրանցեց իր հաշվին՝ամրապնդելով իր դիրքը ընդհանուր հաշվարկում: Williiams-ի պիլոտներ՝ Վալթերի Բոթթասն ու Ֆելիպե Մասսան այս անգամ գրավեցին միայն չորրորդ և հինգերորդ տեղերը: Բացի վերը նշված մարզիկներից առաջին տասնյակում տեղ զբաղեցրին Ֆերնանդո Ալոնսոն, Սեբասթյան Ֆեթելը, Քևին Մագնուսենը, Պասթոր Մալդոնադոն և Ժան-Էրիկ Վերնը: Ի դեպ սա վենեսուելացի պիլոտի առաջին միավորներն էին այս մրցաշրջանում:
Մեկ շաբաթ անց Մեծ Կրկեսը կհավաքվի Բրազիլիայում՝ պարզելու
համար մրցաշրջանի նախավերջին փուլի հաղթողներին: Անկախ ամեն ինչից Չեմպիոնի կոչումը
պարզ կդառնա միայն նոյեմբերի 23-ին՝ Աբու-Դաբիում: