ՄԱՍՍԱՅԻ ՎԵՐԱԴԱՐՁԸ ԵՎ ՖԵՐՐԱՐԻԻ ԱՆԿՈՒՄԸ ՄՈՆՑԱՅՈՒՄ
08 Սեպտեմբեր 2014
Անցած հանգստյան օրերին կայացավ 2014թ. Ֆորմուլա 1 առաջնության
հերթական մրցափուլը՝ Հունգարիայի Գրան-պրին, որը հանդիսատեսներին պարգևեց հետաքրքիր
ու անզիջում պայքար՝ սկսած որակավորման առաջին հատվածից: Հաշվի առնելով Mercedes-ի
հզոր մարզավիճակը և այն հանգամանքը, որ այդ թիմի կազմում է հանդես գալիս վերջին 7 տարիների
ընթացքում այս մրցուղու ամենահաջողակ մրցարշավորդ Լյուիս Հեմիլթոնը, կարելի էր ակնկալել,
որ այս անգամ էլ բրիտանացին կտիրանա հունգարական գավաթին: Սակայն այդ մասին լրիվ այլ
պատկերացումներ ուներ Red Bull-ի երիտասարդ նորեկ՝ ավստրալացի Դանիել Ռիկյարդոն: Նա
միակն է, ում հաջողվել է այս տարի խանգարել Mercedes-ի հաղթարշավին: Բուդապեշտում դա
տեղի ունեցավ արդեն երկրորդ անգամ:
Թվում է՝ Ֆորմուլա 1-ում դժվար է որևէ նոր ձեռք բերում մատնանշել: Համենայն դեպս՝ երբ խոսքը ժամանակակից տեխնոլոգիաներով լեցուն, բազում տարիների ճանապարհ անցած, բազում նվաճումներ, վերելքներ ու անկումներ գրանացած Ֆորմուլա 1-ի մասին է: Սակայն հուլիսի 20-ին կայացած Հոկենհայմի Գրան-պրիում գրանցվեց մի նոր յուրահատուկ նվաճում. առաջին անգամ պատմության մեջ Գերմանիայի մրցափուլում հաղթանակ տոնեց գերմանացի մրցարշավորդը գերմանական բոլիդով, որը համալրված էր գերմանական շարժիչով: Ֆուտբոլի աշխարհի առաջնությունում տոնած հաղթանակից հետո, գերմանական մարզական և տեխնիակական ոգու հերթական նվաճումը, որը գրանցվեց Նիկո Ռոսբերգի հաղթանակի շնորհիվ:
Սիլվերսթոունի Գրան-Պրին առանձնակի տեղ է զբաղեցնում Ֆորմուլա
1-ի օրացույցում: Այն ոչ միայն խորհրդանշում է մրցաշրջանի միջնամասը,երբ արդեն վերջնականապես
ձևավորվում են առաջատարներն ու հետնապահները: Վստահորեն կարելի է ասել, որ հենց այստեղ
է սկսվել Ֆորմուլա 1-ի պատմուտյունը 1950թ.-ից: Այս ընթացքում Մեծ Բրիտանիայի մրցափուլը
անց է կացվել մի քանի այլ մրցուղիներում ևս, սակայն Սիլվերսթոունը դիմակայել է զանազան
դժվարությունների և անցած շաբաթ ընդունեց հոբելյանական 50-րդ Գրան-Պրին: